Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Rekord!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

swede

Aktiv medlem
Inom loppet av 20 minuter förarade en viss medlem på den här sidan mig 20 kommentarer! Fantastiskt.

Av dessa var 15 ettor..
Mindre fantastiskt.

Bara ett litet bidrag från mig till statistikkassan.

Hilsen Peter

Ja, vad säger man!? Patetiskt och mycket barnsligt! Kul att se att personen ifråga är så gott som nybörjare också!

Jag har en fråga till till dig swede;
Vart fan hittar du alla modeller.

Gillar bilderna från stranden mycket. Du ärriktigt duktig. På med skygglapparnaoch fortsätt lägga in bra bilder!

Kul med många kommenterer man kansk inte bara kul mend uteslutande ettor.
Dock så kanske den som kommenterade kände sig en aning provocerad och inte bedömde dem helt objektivt ;-)

Känns som det, det dock ganska länge att komma på. ;-)

Lite trött blir man på dem som inte ens försöker hålla sig objektiva. Förstår inte varför de ALLTID måste göra sin röst hör i ALLA forum.

Jadu swede...
Vad säger man om såna påhopp. Helt klart så uppskattar personen inte dina bilder.
Som tur är för dig så är det betydligt fler som tycker tvärtom. Även om jag inte (ännu) kommenterat några av dina bilder så uppskattas dom. Dels för att det är många vackra kvinnor på bilderna och dels för att det är många bra bilder. Är avundsjuk på det du presterar och att du lyckas få tag på så grymma modeller.
Keep up the god work! Och skit i såna patetiska påhopp!

/Svante

P.S Snart har du fått 20 postiva kommentarer i forumet om dina bilder, vilket borde vara mer värt...

Tycker det är ok om man försöker vara objektiv utan att det funkar så bra.. Att det på något sätt lyser igenom! Men här verkar det vara medvetet, bara för att sänka betyg eller för att trackassera fotografen.

All kritik måste vara saklig och det får aldrig bli personangrepp osv!

swede skrev:
Inom loppet av 20 minuter förarade en viss medlem på den här sidan mig 20 kommentarer! Fantastiskt.

Av dessa var 15 ettor..
Mindre fantastiskt.

Bara ett litet bidrag från mig till statistikkassan.

Hilsen Peter

Han/Hon kanske hade fastnat med fingret i tangent bordet?

Försök att inte bry dig! Dina bilder är bättre - långt bättre än så...

/Janne

Du också Peter.

Samma sak hände mig i förrgår. 20 kommentarer med tillhörande betyg på sisådär dryga kvarten.

En del av kommentarerna och betygen var ju kanske berättigade men en del blev jag inte riktigt klok på.

Men men smaken är ju olika:))

Stå på dig ändå och strunta i betygen och okonstruktiva kommentarer.

Dina bilder är det ju knappast något fel på!

Om betygssystemet kan man ju alltid ha åsikter. Problemet är att hos många av de som slösar med ettor är kommentaren ofta färgad av ilska och innehåller sällan någon konstruktiv kritik. Det finns många bilder som - utgående från det officiella betygssystemet - kanske förtjänar en etta. Men då borde betygssättaren anstränga sig extra för att förklara vad den aktuella bilden saknar. Bildkritik på fotosidan bör utgå från ett visst intresse och kunskap om den fotografiska bilden.

Jag tycker kommentarer som hänger ihop med en etta kan skickas direkt i skräphögen. Har inte sett en enda dylik kombination som varit kreativ eller konstruktiv.

Tycker inte att de kommentarer du refererar till i denna tråd ens är värda denna tråd. Endel var t.o.m. lite obehagliga.

Nu prövade jag att få Davids text att bli fet. Men det blev det inte.

Hur infogar man en annans text?

Hilsen Peter

swede skrev:
Nu prövade jag att få Davids text att bli fet. Men det blev det inte.

Hur infogar man en annans text?

Hilsen Peter

Klicka på "besvara med citat" sen blir det fet på den text du besvarar. Om du vill kan du deletabort om det är en lång text och du bara vill svara på en del...

Du väljer om man skall kunna sätta betyg på bilden när du lägger in bilden alternativ genom att gå in och redigera bilden. Numera finns det en fråga om andra skall kunna betygsätta bilden och där kan du välja ja eller nej

/Svante

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar