Annons

Registrera 10D

Produkter
(logga in för att koppla)

redrosie

Aktiv medlem
Söker och söker vart jag ska registrera min kamera men blir inte klok på var jag kan hitta det.Någon som kan ge mej en fingervisning?

Jag vet inte riktigt vad du menar med registrera du kan ju gå med i Canon club och om du då skulle råka få din kamera obrukbar så garanterar dom dig att du får en ersättningskamera innom 24h =)

Det står i en av böckerna som följde med kameran att man ska registrera den. Men det är kanske inte så viktigt.
Vad gäller clubben så verkar den rikta sig till mer proffsiga fotografer med rätt stora utrustningar.

ja jag lär snart veta vad du menar då min kamera kommer på mondag =)

Jag vet att det är flera kompisar som inte är spec avancerade som har gått med i den klubben så det ser jag inte som något problem. Ska anmäla mig själv också har bara inte förmått mig.

Kan kanske ge ett bättre svar när jag har fått kameran

121an skrev:
ja jag lär snart veta vad du menar då min kamera kommer på mondag =)

Jag vet att det är flera kompisar som inte är spec avancerade som har gått med i den klubben så det ser jag inte som något problem. Ska anmäla mig själv också har bara inte förmått mig.

Kan kanske ge ett bättre svar när jag har fått kameran

Hur går man med? Vad kostar det? Gäller det även analoga kameror?

Jag läste igenom lite mer om den klubben det finns två för den proffisionella klubben så krävs det att du har två AF hus (två systemkameror) Och tre L linnser.

det kostar inget om du har detta.

Dom har även en för "ammatörer" Men jag vet inte hur den är.

Du går med i den genom att gå in på http://www.canon.se och sedan finns det på service & Suport

mvh
/John

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar