Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Registrera 10D
- Trådstartare redrosie
- Start datum
Fotograf121
Aktiv medlem
Jag vet inte riktigt vad du menar med registrera du kan ju gå med i Canon club och om du då skulle råka få din kamera obrukbar så garanterar dom dig att du får en ersättningskamera innom 24h =)
Fotograf121
Aktiv medlem
ja jag lär snart veta vad du menar då min kamera kommer på mondag =)
Jag vet att det är flera kompisar som inte är spec avancerade som har gått med i den klubben så det ser jag inte som något problem. Ska anmäla mig själv också har bara inte förmått mig.
Kan kanske ge ett bättre svar när jag har fått kameran
Jag vet att det är flera kompisar som inte är spec avancerade som har gått med i den klubben så det ser jag inte som något problem. Ska anmäla mig själv också har bara inte förmått mig.
Forslund
Aktiv medlem
121an skrev:
ja jag lär snart veta vad du menar då min kamera kommer på mondag =)
Hur går man med? Vad kostar det? Gäller det även analoga kameror?
Fotograf121
Aktiv medlem
Jag läste igenom lite mer om den klubben det finns två för den proffisionella klubben så krävs det att du har två AF hus (två systemkameror) Och tre L linnser.
det kostar inget om du har detta.
Dom har även en för "ammatörer" Men jag vet inte hur den är.
Du går med i den genom att gå in på http://www.canon.se och sedan finns det på service & Suport
mvh
/John
det kostar inget om du har detta.
Dom har även en för "ammatörer" Men jag vet inte hur den är.
Du går med i den genom att gå in på http://www.canon.se och sedan finns det på service & Suport
mvh
/John