ANNONS
Annons

Reflektorskärmar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Strandhagen

Aktiv medlem
Hejsan alla fs medlemmar!
Jag köpte ett studioset i förra veckan och packade upp allt idag, trodde jag. Min farsa var snabb på att rensa ut på mitt rum där det låg en massa kartonger och skräpade.

Han lyckades slänga reflektorskärmarna som man fick till i mitt studioset. Används dom ofta och var kan man få tag i nya?

// Anders

Jag önskar också att min pappa kommer hem och städar hos mig.

Reflektorer är bra att ha till att studsa ljus i, Blixt på ena sidan och reflektor på andra för att lätta upp kontrasterna. Bra reflektorer om dte inte finns krav på att de ska vara smidigt portabla eller i hopfällbara är vita frigolitskivor. De finns i olika tjocklekar, de som är runt 10 cm kan stå själva på golvet. De något tunnaree behöver stöd av t ex en stol. Inga stora pengar och finns på byggvaruhusen till överkomliga priser.

Njaee.. alltså inte en skärm som reflekterar på det viset som en frigolitbit gör utan snarare en som denna:

20841.jpg

Man sätter den på blixten på något sätt. Jag fick aldrig tillfälle att testa då paketet slängdes snabbare ögat.

Strandhagen skrev:
Njaee.. alltså inte en skärm som reflekterar på det viset som en frigolitbit gör utan snarare en som denna:

20841.jpg

Man sätter den på blixten på något sätt. Jag fick aldrig tillfälle att testa då paketet slängdes snabbare ögat.

Hmm... kan det vara paraplyreflektor du menar? I så fall måste du nog dessvärre beställa ny(a)... Annars funkar det inte när du ska ljussätta med dina paraplyer.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar