Anders_Andersson
Aktiv medlem
Cyberphoto och andra handlare rear ut 300D. Efterföljaren kanske är nära förestående.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Asson skrev:
Cyberphoto och andra handlare rear ut 300D. Efterföljaren kanske är nära förestående.
Highweiss skrev:
Eller... så går den inte åt på grund av 20D?
brorgustav skrev:
Har jag missat nåt? Kommer det till en massa avgifter eller svindyr frakt? Det är ju stor skillnad i pris.
Nome Nescio skrev:
300D med Sigma 18-80/2.8 för under 10' är ett jäkligt bra pris. Undrar vad nästa modeller hamnar på i pris eftersom de sänker priserna så kraftigt.
cosmo skrev:
Det som skulle få mig att vänta på efterföljaren vore om den var mer robust byggd än 300d. Vilket jag ser som den största svageten hos kameran. Men min egen gissning är att efterföljaren liknar 300d i byggkvalitet men får fler och mer avancerade funktioner.
Var så säker, Olympus E1 t.ex. är nu prissänkt med i runda tal 40% jfrt priset vid lanseringen....KjellSn skrev:
Undrar om dom kommer att rea Minolta 7D någongång??
Kjellsn
Ändå är det fortfarande världens i särklass dyraste 5Mp kamera.Sonnaren skrev:
Var så säker, Olympus E1 t.ex. är nu prissänkt med i runda tal 40% jfrt priset vid lanseringen....
Us
sagan skrev:
Ändå är det fortfarande världens i särklass dyraste 5Mp kamera.
Jo, tätad som en proffskamera, men lika långsam som de billigaste amatörkamerorna och med än upplösning lägre en de billigaste amatörkamerorna.froderberg skrev:
Men det är en proffskamera till skillnad mot exempelvis D7D, 20D och D70.