growingart.se
Aktiv medlem
Ingen som har asikt om vilken tidskrift som ar battre en den andra rent innehallsmassigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
growingart.se skrev:
Ingen som har asikt om vilken tidskrift som ar battre en den andra rent innehallsmassigt?
defiant skrev:
kanske lite taskigt om man redan är både medlem och prenumerant.. då kanske man kan få en pryl istället, typ en filmburk
mill skrev:
Om ni är studenter (eller iaf har ett studentkort), så kan ni teckna en prenumeration här:
http://www.studentprenumerationer.se/prenumerera.asp?nr=kamera-och-bild
Då kostar det 198 kr för sex nummer, eller 99 kr för tre nummer.
timofej skrev:
Är det bara jag som tycker att kameraöversikten i tidningen som tar flera sidor är helt onödig? Listan är ju i princip samma varje nummer. Vad är det för mening att trycka den gång på gång? Tycker att det är slöseri med papper och bläck.
defiant skrev:
vore mer synd att missa rabatten .....
froderberg skrev:
Jag har inte lovat nått....
defiant skrev:
nä så mycket förstod jag.. så nu blir det att man köper tidningen när man ser den i affären och förmodligen missar man ungefär vartannat nummer för att man e snål, fast köper man vartannat nummer så blir det lika billigt som att prenumerera kanske..
The Champ skrev:
Ursäkta om man sticker ut hakan "lite" men allt detta tjat om rabatt på allt ,några futtiga kronor när folk lägger 10 000:tals kronor på kameror med tillbehör.Vet folk som går in på affärer och köper prylar för 200 kr och börjar pruta,vill affären ge rabatt så gör dom till bra kunder,och ofta då när det gäller mera pengar.Nej sluta tjata om "småpengar".(jobbar på landstinget så är definitivt inte bortskämd med pengar).
Bara en reflection hoppas ingen tar illa vid sig för så är det inte menat.
pastorove skrev:
Hängde lite i den här tråden och hoppades att nån skulle skriva nåt i stil med: "Kamera & Bild är en så fantastisk tidning, särskilt sen Mattias började skriva om Photoshop. Numera har jag en prenumeration till toaletten och en till skrivbordet"
Men det kom visst aldrig... ;-)
emtre skrev:
Jodå
Kamera & Bild är en så fantastisk tidning, särskilt sen Mattias började skriva om Photoshop. Numera har jag en prenumeration själv och ger bort dem i födelsedagspesenter till mina vänner.
mill skrev:
och om ni inte är studenter (eller inte har studentkort), så kan ni teckna en prenumeration här:
http://www.tidningsbutiken.se/tidningen-kamera-och-bild.asp
Då kostar det 210 kr för sex nummer, eller 109 kr för tre nummer.
froderberg skrev:
Kameraguiden håller på att göras om.