Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

publisering i Lightroom 3

Produkter
(logga in för att koppla)

J_nne

Aktiv medlem
Jag publiserar till Facebook direkt med publiseringstjänsen och Jeffrey Friedl's facebookplugin och det funkar kanon.
Men om man ändrar någon bild och publisera den igen och ersätta den gamla så går inte detta.
Enligt manualen:
-Om du vill publicera foton i kön Nya foton att publicera eller Ändrade foton att publicera igen gör du något av följande: <slut citat>

Publiserar jag den ändrade så blir det en kopia på Facebook, jag vill ju byta ut den.

Är jag helt fel ute eller går inte det??

Senast ändrad:
Jag publiserar till Facebook direkt med publiseringstjänsen och Jeffrey Friedl's facebookplugin och det funkar kanon.
Men om man ändrar någon bild och publisera den igen och ersätta den gamla så går inte detta.
Enligt manualen:
-Om du vill publicera foton i kön Nya foton att publicera eller Ändrade foton att publicera igen gör du något av följande: <slut citat>

Publiserar jag den ändrade så blir det en kopia på Facebook, jag vill ju byta ut den.

Är jag helt fel ute eller går inte det??

Det går inte att uppdatera en bild på Facebook via Lightroom. Vill du uppdatera en bild måste du göra det direkt på Facebook.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto