Bor du i Göteborg så kan du få det numret av mig, jag har nämligen fått två ex av nr 4 / 2013.
Red, jag minns att jag förutom detta nr fått dubbla ex. även av det tidigare numret med kungsfiskaren på omslaget, och antagligen av ytterligare något nummer. Har lite dåligt samvete för att jag inte redan meddelat detta. Är inte så väldigt fokuserad f.n. - dels är det förenat med rejäla smärtor för mig att överhuvudtaget sitta framför datorn, och dels har det blivit lite rörigt här pga renovering av lägenheten. Har fått ta hjälp av andra för att packa i lådor och forsla undan, och sedan hittar man ju inte så mycket längre...
Har förstås ingen användning för dubbla nummer, så ifall det är någon annan som saknar något av dessa tidigare nummer, så går det att få de dubbletter jag har råkat få.
På det ena exet står det 1317353 och på det andra 1945997, vilket jag förmodar är prenumerationsnummer. Den första prenumerationen var avsedd som ersättning för den tvååriga jag betalat för Proffsfoto, men som ju tyvärr gick i graven, och den andra tecknade jag i samband med att jag blev bronsmedlem. Jag utgick förstås ifrån att denna andra prenumeration inte skulle läggas till förrän efter att den första hade gått ut, och inte att båda skulle löpa samtidigt - det har jag ju ingen nytta av...
Sedan kommer jag också ihåg att jag ännu lite tidigare betalat för någon provprenumeration på tre(?) nummer, men jag minns inte när det var.
.