Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Prisvärd dator
- Trådstartare klintan74
- Start datum
Photocon
Aktiv medlem
Antagligen mycket bra men för få portar för anslutning, 3 usb (scanner, skrivare, ritplatta etc) . Specen anger inte om extern större skärm kan användas. Den som har en dyr stor extern skärm som saknar HDMI-ingång står naken.
15,6" anser jag för liten för seriös bearbetning av bilder. Sannolikt mycket bra återgivning dock.
15,6" anser jag för liten för seriös bearbetning av bilder. Sannolikt mycket bra återgivning dock.
sumpan
Aktiv medlem
Spec:en för datorn ser ju bra ut.
Det som känns lite tveksamt är högblank högupplöst skärm, det har funnits färg-problem med andra liknande skärmar. Jag skulle nog vilja se den med egna ögon om man tänker sig att göra huvuddelen av jobbet på laptop-skärmen.
Edit: extern skärm kan kopplas in med displayport och hdmi, har man bara DVI på skärmen så kan man köpa en adapter. USB-portar kan utökas med en usb-hub.
Det som känns lite tveksamt är högblank högupplöst skärm, det har funnits färg-problem med andra liknande skärmar. Jag skulle nog vilja se den med egna ögon om man tänker sig att göra huvuddelen av jobbet på laptop-skärmen.
Edit: extern skärm kan kopplas in med displayport och hdmi, har man bara DVI på skärmen så kan man köpa en adapter. USB-portar kan utökas med en usb-hub.