Tomasz
Aktiv medlem
paco skrev:
För att detta är fotosidan. Bilarna diskuterar vi på fotografbilsidan.
Var hittar jag den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
paco skrev:
För att detta är fotosidan. Bilarna diskuterar vi på fotografbilsidan.
Fläsk-Tarzan skrev:
Tror att olika företag köper kameror till sina fotografer av olika skäl som mer har att göra med rationella skäl än rent teknikorienterat. Det gäller vilka avtal man kan teckna med försäljningsföretag och service. Totallösningar som kopiatorer med andra kontorsmaskiner o dyl. Totallösningar till bäst pris gäller idag!!!!!!!!! Teknik kommer inte alltid i första rummet. Om det gör det så är det en ren tillfällighet. Inköpsavdelningarna styr oftast!!!
sara gustavsson skrev:
jag personligen tror det ar humbug att vissa marken skulle vara sa mycket battre an andra, sarsilt nar vi talar om nikon/canon som ligger bland de framsta ( vem som nu har pastatt att just de skulle vara de framsta, annu en konspiration mot oss varldsmedorgare..O)
Tomasz skrev:
Det är ju härligt att få en ny hård grej i handen (förstå mig rätt nu;-) och bläddra igenom manualen och testa hela natten.
froderberg skrev:
Visst finns det både Nikon och Canon bland pressfotografer även om Canon dominerar.
Jag vet för övrigt en pressfotograf på Sydsvenskans stockholmsredaktion som helst bara kör D70. Har tar endast fram sin D2H i nödfall.
D70 är ett bra val, särskilt med Nikons 18-70/3,5-4,5 eller med Sigmas 18-50/2,8. Har du inte råd med dessa objektiv kanske du ska köpa D50 istället. Objektiven är viktigare än kameran.
froderberg skrev:
Tryck "Skip this ad"
MartinB skrev:
Det funkar inte. Min dator är lite skum ibland..=(
haha...jäklar vad ballt...inga dåliga bilder heller...MartinB skrev:
Alex Majoli, som vann Magazine Photographer of the Year 2004 före bl.a. James Nachtwey fotar med Olympus kompaktkameror och föredrar de framför DSLR kameror. Läs en mycket intressant artikel med fantastiska bilder här http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=7-6468-7844