lottawe
Aktiv medlem
Kan man räkna posten till butiker och leverantörer?
Iaf så tror jag de är bland de sämsta i landet på att kompensera misstag. Jag väntade ett paket som varit ute och rest sedan torsdag förra veckan. Idag fick jag besked av leverantören att paketet åter är tillbaks hos dem samt frågan om jag var missnöjd eftersom paketet gått tillbaks. Min adress är helt rätt på paketet och kvittot, men hit har det aldrig kommit fram. Detta var ett viktigt paket som jag behövde för mitt arbete och som jag själv förlorar på att det dröjer. Borde inte Posten som alla andra företag börja fundera på att kompensera sånt åtminstone med extra expressleverans eller något? Är det för att de är relativt ensamma de kan behandla sina kunder hur som helst?
En fråga till. Jag väntar sedan drygt 2,5 veckor tillbaks ett brev från staterna. Det är en lång väg att klandra endast svenska posten för, men är det någon som har nån ide om hur efterlysning/reklamation på det bör gå till?
Iaf så tror jag de är bland de sämsta i landet på att kompensera misstag. Jag väntade ett paket som varit ute och rest sedan torsdag förra veckan. Idag fick jag besked av leverantören att paketet åter är tillbaks hos dem samt frågan om jag var missnöjd eftersom paketet gått tillbaks. Min adress är helt rätt på paketet och kvittot, men hit har det aldrig kommit fram. Detta var ett viktigt paket som jag behövde för mitt arbete och som jag själv förlorar på att det dröjer. Borde inte Posten som alla andra företag börja fundera på att kompensera sånt åtminstone med extra expressleverans eller något? Är det för att de är relativt ensamma de kan behandla sina kunder hur som helst?
En fråga till. Jag väntar sedan drygt 2,5 veckor tillbaks ett brev från staterna. Det är en lång väg att klandra endast svenska posten för, men är det någon som har nån ide om hur efterlysning/reklamation på det bör gå till?