ANNONS
Annons

Piratbatteri (d2x)

Produkter
(logga in för att koppla)

Jamespkulle

Aktiv medlem
Tänker köpa ett ett nytt Batt till min d2x....... Vågar man köpa ett piratbatt? prisskillnad är ju enorm Pirat ca 300:- orginal ca 1300:......kan jag använda pirat batt i Orginal laddare?

Tänker köpa ett ett nytt Batt till min d2x....... Vågar man köpa ett piratbatt? prisskillnad är ju enorm Pirat ca 300:- orginal ca 1300:......kan jag använda pirat batt i Orginal laddare?

Jag har 2st olika sorters pirat till min d300 och hade dom även till min d2h utan problem, fungerar utan problem i orginal laddaren

Har faktiskt i dagarna även jag beställt batterier, laddare och någon form av lock. Men, fingerfärdig som man är har jag nog förmodligen lyckats beställa ett par batterier för mycket ;-)
Nåväl, har jag lyckats med detta så erbjuder jag dem till försäljning för det pris jag betalat;-)
JB

till d2x skulle jag köpt äkta batterier, det känns mycket tryggare och du kan även använda dem i ditt kommande proffshus. Om du köper en d3/d3x/d3s

Batterier

Då jag gick över till den digitala världen, köpte jag två kamerahus, med medföljande orginalbatterier. Då piratbatteriena var så mycket billigare, så köpte jag två av dem som reserv för båda kamerahusen. (4 tot) Det batteri som la av först, var var orginalbatteriet. Har inte haft det minsta bekymmer med mina pirater. / Hans

billiga laddare

En fråga till...
Finns det billiga laddare att få tag på till Nikon Batteri EN-EL4a. Visst funkar det dom på D300s
/Thomas

Nu blev det som jag befarade att jag fick dubbla beställningen. Så batteri plus laddare (med felaktig väggkontakt) säljes för säg 1 000 spänn;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar