iSolen.se
Guest
Tack för länken men det går fortfarande inte att köpa via den vägen.
Är det någon som köpt någonstans?
Ingen som köpt?
Av tystnaden att döma antar jag att ni provat någon inofficiell version
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för länken men det går fortfarande inte att köpa via den vägen.
Är det någon som köpt någonstans?
Ingen som köpt?
Eller också har de provat den engelska testversionen som går alldeles utmärkt att ladda ner...
Ingen som köpt?
Vet inte hur det är med PS "löst", men jag valde PRODUKTER, sedan PRODUCTION PREMIUM CS5 (uppgrad. / download) och laddade sedan bara ned det i vanlig ordning.Ingen som köpt?
Macbook Pro i7 2.66
Cs5
17,0 sek
Ganska bra med 2 fysiska kärnor.
Jerry
Eller för att den där datorn kostade ungefär 2 500 000 kronor, 2 fingrar, ens förstfödda barn, ens oskuld, och 7 själar år 2007. Om vi byter ut grafikkortet mot något billigt (som typ det bästa kortet som går att få tag till en Mac dvs en HD4870) så kostar min dator ändå bara drygt 6000 kronor. Jag tycker det är ganska självklart att din får runt 5 sekunder!Lite förvånad över att Mac Pro (5,9 sek CS4) årsmodell
2007 fortfarande kan mäta sig med dagens
maskiner.
Undrar om det beror på OSX eller att PS kan
utnyttja alla 8 kärnorna?
Jerry
fratey;1507414 Eller för att den där datorn kostade ungefär 2 500 000 kronor sa:Och det är ändå bara ex moms....
Jerry
i5 @2.66GHz
http://grab.by/4fnO
12.9 sekunder. Den var på 12.8 sen bah "nej nu går jag upp 0.1 sekunder" efter en minut bara för att jävlas. Jag är glad.
Eller för att den där datorn kostade ungefär 2 500 000 kronor, 2 fingrar, ens förstfödda barn, ens oskuld, och 7 själar år 2007. Om vi byter ut grafikkortet mot något billigt (som typ det bästa kortet som går att få tag till en Mac dvs en HD4870) så kostar min dator ändå bara drygt 6000 kronor. Jag tycker det är ganska självklart att din får runt 5 sekunder!
ja det är betydligt bättre än vad min spitzenmacbookpro2,33ghzduocore och tre år gammal klarar av , 37sek.
hahahahaha, gjorde min kväll; tack!Och det är ändå bara ex moms....
Jerry
Fast to be fair, vem hade klagat över en dator á så mycket pengar? :$Humor!
Och kanske lite tre år gammal avundsjuka ;-)
Lite OT men dom däringa SSD-diskarna är
dess utom en väldigt positiv överraskning.
Start dator 17 sek.
Stänga av 3 sek
Start PS5 3 sek
Start FCP 6 sek
Precis vad som behövs i en bärbar.
Jerry
hahahahaha, gjorde min kväll; tack!
Fast to be fair, vem hade klagat över en dator á så mycket pengar? :$
Nu kan jag inte jämföra med FCP, men med CS5 tar exakt 3.4 sekunder från att jag trycker enter för mig till att jag kan trycka Ctrl+N och öppna ett nytt fönster, och det med en 7200RPM-hårddisk. Jag undrar egentligen vad jag kan vänta mig för ökning med en SSD? Jag vet att det blir massiv skillnad, men...
hahahahaha, gjorde min kväll; tack!
Fast to be fair, vem hade klagat över en dator á så mycket pengar? :$
Nu kan jag inte jämföra med FCP, men med CS5 tar exakt 3.4 sekunder från att jag trycker enter för mig till att jag kan trycka Ctrl+N och öppna ett nytt fönster, och det med en 7200RPM-hårddisk. Jag undrar egentligen vad jag kan vänta mig för ökning med en SSD? Jag vet att det blir massiv skillnad, men...
Har samma dator och fick 17,1 sekMacbook Pro i7 2.66
Cs5
17,0 sek
Ganska bra med 2 fysiska kärnor.
Jerry
Har samma dator och fick 17,1 sek
Spontant känns det lite långsamt?!
Är det jag som har för stora förväntningar på i7 eller finns det inställningar för optimering?