Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop CS2 seminarium i Sthlm 26 maj

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är rädd för att jag måste "hoppa av"!!
Jag går på pappaledighet dagen innan och har inte hittat nån barnvakt till denna tillställning.(Hoppas fortfarande på under dock!!)
skulle varit kul att se fler ansikten från FS där, men men, en annan gång.

vilken koll!
Jag trodde det var 26 april, jag kommer den 26 maj istället!! Tills dess skall jag noga klura ut nån som kan passa min dotter, och kanske inv. i en kalender!
//Fredrik

Har bokat mig på Göteborgs-seminariet. Vet inte var jag kommer befinna mig just då men kanske bokar jag om senare till Stockholms-seminariet istället.

Jag hade turen att se Abobe's Bruce Fraser på photoshop konferensen hos YFO i Stockholm förra året. Det var verkligen intressant och jag lärde mig en hel del. Ser fram emot detta!

Mats Björnström skrev:
Har bokat mig på Göteborgs-seminariet. Vet inte var jag kommer befinna mig just då men kanske bokar jag om senare till Stockholms-seminariet istället.

Jag hade turen att se Abobe's Bruce Fraser på photoshop konferensen hos YFO i Stockholm förra året. Det var verkligen intressant och jag lärde mig en hel del. Ser fram emot detta!

är oxå inbokad i Göteborg... några fler??

bättre sent än aldrig.
har nu fixat en bokningsmöjlighet för dom som hänger med på lunch innan seminariet.
vi träffs kl. 11.00 utanför Blå Porten där det finns ett bord bokat för 12 st. av oss.

Boka dig här.

välkomna!!

Senast ändrad:
Estethia skrev:
bättre sent än aldrig.
har nu fixat en bokningsmöjlighet för dom som hänger med på lunch innan seminariet.
vi träffs kl. 11.00 utanför Blå Porten där det finns ett bord bokat för 12 st. av oss.

Boka dig här.

välkomna!!

Hur kommer man lättas dig om man kommer från centralstationen?

ps Kartan visar att det ligger i Sundsvall :)

okej okej.. nåt blir knas.

det här är adressen iaf.

Blå Porten
Djurgårdsv. 64, 115 21 STOCKHOLM

annars kan det ju vara rätt intressant om folk börjar samla sig nedanför sundsvall, vid foten av stormsberget. ;o)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar