Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Photoshop CS2 seminarium i Sthlm 26 maj
- Trådstartare Estethia
- Start datum
supermax_fred
Aktiv medlem
Jag är rädd för att jag måste "hoppa av"!!
Jag går på pappaledighet dagen innan och har inte hittat nån barnvakt till denna tillställning.(Hoppas fortfarande på under dock!!)
skulle varit kul att se fler ansikten från FS där, men men, en annan gång.
Jag går på pappaledighet dagen innan och har inte hittat nån barnvakt till denna tillställning.(Hoppas fortfarande på under dock!!)
skulle varit kul att se fler ansikten från FS där, men men, en annan gång.
supermax_fred
Aktiv medlem
vilken koll!
Jag trodde det var 26 april, jag kommer den 26 maj istället!! Tills dess skall jag noga klura ut nån som kan passa min dotter, och kanske inv. i en kalender!
//Fredrik
Jag trodde det var 26 april, jag kommer den 26 maj istället!! Tills dess skall jag noga klura ut nån som kan passa min dotter, och kanske inv. i en kalender!
//Fredrik
Mats Björnström
Aktiv medlem
Har bokat mig på Göteborgs-seminariet. Vet inte var jag kommer befinna mig just då men kanske bokar jag om senare till Stockholms-seminariet istället.
Jag hade turen att se Abobe's Bruce Fraser på photoshop konferensen hos YFO i Stockholm förra året. Det var verkligen intressant och jag lärde mig en hel del. Ser fram emot detta!
Jag hade turen att se Abobe's Bruce Fraser på photoshop konferensen hos YFO i Stockholm förra året. Det var verkligen intressant och jag lärde mig en hel del. Ser fram emot detta!
defiant
Aktiv medlem
Mats Björnström skrev:
Har bokat mig på Göteborgs-seminariet. Vet inte var jag kommer befinna mig just då men kanske bokar jag om senare till Stockholms-seminariet istället.
är oxå inbokad i Göteborg... några fler??
Estethia
Aktiv medlem
bättre sent än aldrig.
har nu fixat en bokningsmöjlighet för dom som hänger med på lunch innan seminariet.
vi träffs kl. 11.00 utanför Blå Porten där det finns ett bord bokat för 12 st. av oss.
Boka dig här.
välkomna!!
har nu fixat en bokningsmöjlighet för dom som hänger med på lunch innan seminariet.
vi träffs kl. 11.00 utanför Blå Porten där det finns ett bord bokat för 12 st. av oss.
Boka dig här.
välkomna!!
Senast ändrad:
ohls
Aktiv medlem
Estethia skrev:
bättre sent än aldrig.
Boka dig här.
välkomna!!
Hur kommer man lättas dig om man kommer från centralstationen?
ps Kartan visar att det ligger i Sundsvall
Estethia
Aktiv medlem
wh00t!??ohls skrev:
ps Kartan visar att det ligger i Sundsvall
det blev nog nåt fel nånstans... *gör om*
... så där! fixat!
eller?! va f....
ohls
Aktiv medlem
GinFlyer skrev:
Nu sticker jag till Malmöpresentationen. Börjar om 1,5 timmar. : ) Ska bli intressant.
Du får redogöra hur det var sen?
KjellF
Aktiv medlem
ohls skrev:
Buss 47 går från Centralen och stannar nästan precis utanför Blå Porten.
ohls
Aktiv medlem
KjellF skrev:
Buss 47 går från Centralen och stannar nästan precis utanför Blå Porten. [/QUOTE
Vad bra tack!
*anmäld*