Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop CC endast som prenumeration

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det någon som vet något om hur det blir med datorer som absolut inte kan koppla upp sig på internet överhuvudtaget ?

Vi är ett antal fotografer inom polisen som drabbas av detta problem.

Är det någon som vet något om hur det blir med datorer som absolut inte kan koppla upp sig på internet överhuvudtaget ?

Jag har för mig att datorerna behöver kopplas upp en gång om året. Men kontakta Adobe. Det finns säkert lösningar.

Här är lösningen för polisen skulle jag tro.

Kan jag köpa en permanent licens för de nya Creative Cloud-programmen som presenterades i maj 2013?

Nej. De nya CC-versionerna av programmen är tillgängliga endast genom erbjudandena om Creative Cloud för personer, team och företag. Vi har i nuläget inga planer att släppa framtida CC-verktyg utanför Creative Cloud.

Organisationer som inte kan använda molntjänster, som myndigheter och skolor, kan skaffa Creative Cloud-program via en Creative Cloud Desktop Applications-prenumeration för myndigheter och via Adobe Education Enterprise Agreement (EEA) vad gäller utbildningsinstitutioner.

Är det någon som vet om det går att uppgradera CS5 till CS6 nu?
(Utan att prenumerera).
Har försökt nå Adobe men kommer inte fram.
Deras sida är minst sagt lite rörig.

Med vänlig hälsning

Mats W

Är det någon som vet om det går att uppgradera CS5 till CS6 nu?
(Utan att prenumerera).
Har försökt nå Adobe men kommer inte fram.
Deras sida är minst sagt lite rörig.

Med vänlig hälsning

Mats W

Jag vet inte läget NU, men det finns ett tel.nr någonstans i röran som går att ringa. Det gäller enbart försäljning och där borde man kunna svara på din fråga. De andra numren är svåra att hitta.
Hursomhelst så gick det att uppgradera till CS6 utan prenumeration för 1½ månad sedan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar