Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop CS2 seminarium i Sthlm 26 maj

Produkter
(logga in för att koppla)
åh va roligt! :eek:D
vi kan väl mötas nånstans i närheten strax innan då.
kanske tillome käka lunch tillsammans ifall fler har tid?
:D

Estethia skrev:
åh va roligt! :eek:D
vi kan väl mötas nånstans i närheten strax innan då.
kanske tillome käka lunch tillsammans ifall fler har tid?
:D

Också bokad o lite hungrig :)

(fast det e nog bäst jag äter nån gång innan dess!)

KjellF skrev:
Tja vad finns i närheten? Nån som vet om Blå porten även har luncher? Ligger ju inte långt ifrån.

De har ju öppet mellan 11-17 så förmodligen är svaret ja. Den här saxningen från beskrivningen av Blå porten tyckte jag lät intressant:

"Ofta kan man då passa på att titta på någon av de trevliga minifotoutställningar som brukar hängas upp på väggarna."

Alltid kul att kritisera andras bilder! ;-)

Även jag är bokad.

Blå Porten är kanon. Båda mat och fika så man kan göra som man vill.

//anna

ojsan.. va många vi blivit! :eek:D
och va kul att så många nappade på lunch!
jag kanske tillome borde fixa i ordning nån slags lunchbokning här på FS så vi vet hur många vi blir, åsså kan jag boka bord på det ställe som blir (blå porten låter onekligen bra)?

Anmält mig har jag gjort, men det är tajt med tiden. Jag hämtar aldrig senare än 15.00 från dagis och seminariet slutar 16.00.

Jag hoppas kunna få någon att hämta medan jag sitter och ler åt de som försöker anteckna allt de hör samtidigt som de skall titta på hur man gör.

anmäld stockholm 26/5

Hoppas att jag kan komma bara...har egentligen jobb den dan, men jag kanske kan smita tidigare.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar