Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop CS

Produkter
(logga in för att koppla)
registreringen på PS-CS är nästan likadant som på WinXP. Vi alla såg ju hur det gick med det skyddet.

Inte ens hårdvarulås fungerar ju, ta t.ex. AutoCad. Många har programmet, fungerandes, men inte direkt betalat för det..

För den som verkligen vill ha programmet illegalt finns egentligen inget problem.

Se däremot till att BETALA för programmet, eller hitta nån "evaluation"-kopia innan du köper det.

genom att köpa programvaran. så kan företagen utveckla bättre versioner.

men om man är en fattig student så kanske man inte har råd med det.(som jag)

spideer skrev:
genom att köpa programvaran. så kan företagen utveckla bättre versioner.

men om man är en fattig student så kanske man inte har råd med det.(som jag)

Ingen fara, detta har programvarutillverkarna tänkt på . Kontakta bara Adobe så lovar jag att de kan erjuda bra studenrabatter.

Adobe har kanonbra studentrabatter. Har för mig att Photoshop kostar under 2000 kr.

jimh skrev:
Adobe har kanonbra studentrabatter. Har för mig att Photoshop kostar under 2000 kr.

Adobe har inte studentrabatt - däremot utbildningslicenser i den mån att skolor kan köpa licenser till ett kraftigt rabbaterat pris.

För mer info om PS CS kan jag rekommendera dels Adobe.se och Adobe.com - och, en helt oslagbar resurs.
http://www.photoshopuser.com/photoshopcs.html

Massor av bra filmer som visar hur än det ena, än det andra funkar.

/Mattias

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar