Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Photoshop CS
- Trådstartare jimh
- Start datum
elohim
Aktiv medlem
registreringen på PS-CS är nästan likadant som på WinXP. Vi alla såg ju hur det gick med det skyddet.
Inte ens hårdvarulås fungerar ju, ta t.ex. AutoCad. Många har programmet, fungerandes, men inte direkt betalat för det..
För den som verkligen vill ha programmet illegalt finns egentligen inget problem.
Se däremot till att BETALA för programmet, eller hitta nån "evaluation"-kopia innan du köper det.
Inte ens hårdvarulås fungerar ju, ta t.ex. AutoCad. Många har programmet, fungerandes, men inte direkt betalat för det..
För den som verkligen vill ha programmet illegalt finns egentligen inget problem.
Se däremot till att BETALA för programmet, eller hitta nån "evaluation"-kopia innan du köper det.
wikman
Aktiv medlem
spideer skrev:
genom att köpa programvaran. så kan företagen utveckla bättre versioner.
men om man är en fattig student så kanske man inte har råd med det.(som jag)
Ingen fara, detta har programvarutillverkarna tänkt på . Kontakta bara Adobe så lovar jag att de kan erjuda bra studenrabatter.
elohim
Aktiv medlem
jimh skrev:
Adobe har kanonbra studentrabatter. Har för mig att Photoshop kostar under 2000 kr.
Exakt. Det är mer än prisvärt erbjudande enligt mig.
mjonsson
Aktiv medlem
jimh skrev:
Adobe har kanonbra studentrabatter. Har för mig att Photoshop kostar under 2000 kr.
Adobe har inte studentrabatt - däremot utbildningslicenser i den mån att skolor kan köpa licenser till ett kraftigt rabbaterat pris.
För mer info om PS CS kan jag rekommendera dels Adobe.se och Adobe.com - och, en helt oslagbar resurs.
http://www.photoshopuser.com/photoshopcs.html
Massor av bra filmer som visar hur än det ena, än det andra funkar.
/Mattias