Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Photo-shop.se
- Trådstartare Peofoto
- Start datum
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
I så fall hoppas jag att du inte har betalat något i förskott. Om inte dina grejer kommer alls, kan du lugnt vända dig till en seriös firma i branshcen, Matton, t.ex.
dJb
Aktiv medlem
Första tanken var att det är ett bluff-företag men när jag googlade så ser jag att de omnämns hos Dito, som ju är en renodlad pro-butik "Foto & Video 2008. Den populära mässan på Elmia, Jönköping, välkomnar alla som är intresserade av foto och video. Som vanligt finns vi där, vår monter är A04:20. Med oss i montern finns Comstar och Photo-Shop.se"
Dock så verkar ju deras kundbemötande lämna en del övrigt att önska.. Hoppas det löser sig!
/D
Dock så verkar ju deras kundbemötande lämna en del övrigt att önska.. Hoppas det löser sig!
/D
matsp
Aktiv medlem
Jag har också haft dåliga erfarenheter av photo-shop.se.
Jag bestälde permaJet´s fotopapper (rekomenderas starkt). Men fick bara en hälv leverans.
Månader av meilande och försök till telefonkontakt gav inget resultat. Detta var sommaren -07.
Jag vände mig då till DITO, som är distrubutör för PermaJet. Dom hjälpte mig utan att blinka.
PÅ årets fotomässa (Elmia -08) Pratade jag med DITO om hur det fungerar med Photo-shop.se nu för tiden.
Om jag siterar från minnet så sa dom ungeför "allt för många kunder har haft samma problem som du. Vi har dörför startat en egen web-shop. och kommer att sälja papperen sälva istället. Photo-shop var helt enkelt inte tillräkligt seriösa" slut sitat.
Mina erafarenheter av DITO är begränsad men mycket god.
Så jag är gärna kund hos dom istället.
DITO´s web-shop är
http://www.fotoproffs.se/shop/
Jag bestälde permaJet´s fotopapper (rekomenderas starkt). Men fick bara en hälv leverans.
Månader av meilande och försök till telefonkontakt gav inget resultat. Detta var sommaren -07.
Jag vände mig då till DITO, som är distrubutör för PermaJet. Dom hjälpte mig utan att blinka.
PÅ årets fotomässa (Elmia -08) Pratade jag med DITO om hur det fungerar med Photo-shop.se nu för tiden.
Om jag siterar från minnet så sa dom ungeför "allt för många kunder har haft samma problem som du. Vi har dörför startat en egen web-shop. och kommer att sälja papperen sälva istället. Photo-shop var helt enkelt inte tillräkligt seriösa" slut sitat.
Mina erafarenheter av DITO är begränsad men mycket god.
Så jag är gärna kund hos dom istället.
DITO´s web-shop är
http://www.fotoproffs.se/shop/
hasse lundberg
Aktiv medlem