Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photo-shop.se

Produkter
(logga in för att koppla)

Peofoto

Ny medlem
Är det någon som har handlat av den här firman??
Jag har inte fått det jag beställde för 1 månad sen och dom svarar inte på telefon eller mail...

/Peo

Har inte handlat av dem men gick in på sidan och tyckte den var suspekt.

Under kontaktinfon endast ett telenummer och epost-adress. Ingen gatuadress, namn, etc.

Om dem har lurat dig hoppas jag inte du beställt för dyra pengar.

I så fall hoppas jag att du inte har betalat något i förskott. Om inte dina grejer kommer alls, kan du lugnt vända dig till en seriös firma i branshcen, Matton, t.ex.

Första tanken var att det är ett bluff-företag men när jag googlade så ser jag att de omnämns hos Dito, som ju är en renodlad pro-butik "Foto & Video 2008. Den populära mässan på Elmia, Jönköping, välkomnar alla som är intresserade av foto och video. Som vanligt finns vi där, vår monter är A04:20. Med oss i montern finns Comstar och Photo-Shop.se"

Dock så verkar ju deras kundbemötande lämna en del övrigt att önska.. Hoppas det löser sig!

/D

Jag har också haft dåliga erfarenheter av photo-shop.se.
Jag bestälde permaJet´s fotopapper (rekomenderas starkt). Men fick bara en hälv leverans.
Månader av meilande och försök till telefonkontakt gav inget resultat. Detta var sommaren -07.
Jag vände mig då till DITO, som är distrubutör för PermaJet. Dom hjälpte mig utan att blinka.

PÅ årets fotomässa (Elmia -08) Pratade jag med DITO om hur det fungerar med Photo-shop.se nu för tiden.

Om jag siterar från minnet så sa dom ungeför "allt för många kunder har haft samma problem som du. Vi har dörför startat en egen web-shop. och kommer att sälja papperen sälva istället. Photo-shop var helt enkelt inte tillräkligt seriösa" slut sitat.

Mina erafarenheter av DITO är begränsad men mycket god.
Så jag är gärna kund hos dom istället.

DITO´s web-shop är

http://www.fotoproffs.se/shop/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar