Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Photo shop i stället för Nikons programvara?
- Trådstartare malundin
- Start datum
ohls
Aktiv medlem
macgunde skrev:
Vart kan man hitta Camera RAW?
Arkiv->öpnna och sen väljer du bara en RAW-fil.
Men det kräver Photoshop CS eller 7 med plugginet
dumbo
Aktiv medlem
Det finns även uppdaterade versioner av Camera RAW att ladda ner från Adobes hemsida. JAg har ingen exakt adress just nu dock.
Edit:
Dock så installerar någon av Nikons programvaror en egen plugin som photoshop väljer i första hand. Denna får man isf ta bort. Den ligger i plugins under photoshopkatalogen.
Edit:
Dock så installerar någon av Nikons programvaror en egen plugin som photoshop väljer i första hand. Denna får man isf ta bort. Den ligger i plugins under photoshopkatalogen.
fno
Aktiv medlem
Nikon View använder jag till att föra över filer till datorn, att bläddra bland kataloger och bilder, och att titta på bilderna. Därifrån startar jag också andra program för vidare bildbehandling.
Har aldrig använt PictureProject, men det verkar vara väldigt konsumentinriktat och begränsande. De flesta jag känner till som har testat båda överger PP till förmån för Nikon View mer eller mindre omgående.
Har aldrig använt PictureProject, men det verkar vara väldigt konsumentinriktat och begränsande. De flesta jag känner till som har testat båda överger PP till förmån för Nikon View mer eller mindre omgående.
Senast ändrad: