Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pentaxforum i Sverige

Produkter
(logga in för att koppla)
Blir det någon grupp? Är det någon som har sagt till? Det skulle vara kul om det kom upp en:)

/Sebbe
 
Tankar kring forum. Läs!

Hej!

Det var jag som startade tråden om ett svenskt forum. Och det är jättekul att se så många positiva kommentarer om detta.

Tanken jag hade var inte att det skulle ersätta detta forum. Men sanningen är denna, att detta inte är något pentaxforum. Det är fotosidans forum---utrustningsfrågor---pentax. Dvs. en tråd för pentaxkamera-ägare som behöver hjälp med deras utrustning.

När jag pratar pentax-forum menar jag ett separat forum där fotografi pratas och där fototips och diskutioner om utrustning går hand i hand.
Där folk kan lägga upp bilder och få tips av andra fotografer. Dock med pentax som en riktlinje genom det hela.

Det finns säkert en massa unga fotografer som är nyfikna på pentax men vet inte var de ska vända sig för att få reda på mer.

Hur bra vore det inte om alla som sökte på pentax sverige på google kunde få upp pentax forum sverige direkt så slapp de sitta och leta timmar för att hitta mer info eller personer som kan hjälpa till.

Eller alternativt vända sig till något av de stora internationella forumen. Är man ung och inte jättevass på engelska drar man sig nog för detta.

Jag tror att ett pentaxforum skulle kunna vara en inkörsport för många som kollar på pentax men tvekar eftersom den enda information som finns om pentax är pentax sveriges hemsida som förutom att den är kass, inte har forum och uppgraderas väldigt sällan.

,
//Emil
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.