Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
mats.johansson.794
Aktiv medlem
Strömstad
Var i Strömstad i jobbet onsdag-torsdag. Underbart väder och som tur var hade jag en Pentax över axeln.
Var i Strömstad i jobbet onsdag-torsdag. Underbart väder och som tur var hade jag en Pentax över axeln.
Bilagor
x-country
Aktiv medlem
Pentax K5 + 35mm Limited Makro
Blåste kallt idag, men tyckte det var behagligt ljus över frösjön så några bilder blev det.
Härligt. Man känner nästan hur det blåser in på skelettet. Snyggt fångat.
mats.johansson.794
Aktiv medlem
Znapper
Aktiv medlem
Nägra bilder från imorse. Alla med 18-135 (bättre än sitt rykte enligt mig)
Sista bilden var kanon, läckra färger. Polfilter på antar jag? Är det bara jag och/eller en synvilla, men lutar den inte lite?
mats.johansson.794
Aktiv medlem
Sista bilden var kanon, läckra färger. Polfilter på antar jag? Är det bara jag och/eller en synvilla, men lutar den inte lite?
Vet inte om det lutar, ska kolla. Inget polfilter, efterjustering på lyster och mättnad i LR
patrick.ericson
Aktiv medlem
patrick.ericson
Aktiv medlem
Men hur gör ni för att lägga in bilderna? Hade strul att få in dem. Export från lightroom använder jag och så bifogar jag bilden. Men sen då?
Mvh Patrick
Mvh Patrick
mats.johansson.794
Aktiv medlem
Men hur gör ni för att lägga in bilderna? Hade strul att få in dem. Export från lightroom använder jag och så bifogar jag bilden. Men sen då?
Mvh Patrick
Man kan ladda upp max 5 bilder. Efter du laddat upp första så trycker du på "välj" igen och sedan "ladda upp" för att bifoga en ny.
Björkhult
Aktiv medlem
Bilder från ett snöigt Uppsala med en genomblöt K-5 och DA* 55mm F1.4
]
Snyggt jobbat Andreas! Pentax väderskyddade grejer ger ju onekligen möjligheter till snygga bilder, även om det snöar, eller regnar katter och hundar!
llesrof
Aktiv medlem
Jag knäppte några bilder med min K5:a idag. Här är en av dem
https://www.dropbox.com/s/k7prtd34pfn21j6/MATS9157.jpg
https://www.dropbox.com/s/k7prtd34pfn21j6/MATS9157.jpg