Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
x-country
Aktiv medlem
K-5-möten med djur och natur längs vägarna i Norrland.
Bild 1-4: FA*400mm/F5.6
Bild 5: FA31/F1.8
Bild 1-4: FA*400mm/F5.6
Bild 5: FA31/F1.8
Bilagor
Lokhe
Aktiv medlem
Hejsvejs!
Har precis blivit stolt ägare till en K-30! Hade inte sett förut att det fanns ett eget litet forum för oss med bra smak Speciellt kul med denna tråd! Tyvärr (ja stackars mig!) ska jag åka på festival nu en vecka och dit tänker jag verkligen inte släpa med min skatt. Men när jag kommer hem igen så får även jag slänga min Pentax över axeln och ge mig ut i Stockholmsdjungeln! Nåväl, är väldigt mkt nybörjare på det här men övning ger färdighet har jag hört
Väl mött kamrater,
Magnus
Har precis blivit stolt ägare till en K-30! Hade inte sett förut att det fanns ett eget litet forum för oss med bra smak Speciellt kul med denna tråd! Tyvärr (ja stackars mig!) ska jag åka på festival nu en vecka och dit tänker jag verkligen inte släpa med min skatt. Men när jag kommer hem igen så får även jag slänga min Pentax över axeln och ge mig ut i Stockholmsdjungeln! Nåväl, är väldigt mkt nybörjare på det här men övning ger färdighet har jag hört
Väl mött kamrater,
Magnus
Björkhult
Aktiv medlem
Hejsvejs!
Väl mött kamrater,
Magnus
Grattis till nya kameran! Glöm inte att posta bilder!
(Oj, nu har jag ju varit med och sålt in 7 st K-30 till div. personer i min närhet och på webben. Kan man få provision av Pentax? ;-)
Seb 1st, Åsa 1 st, Peters familj 3 st, Josef 1 st och Magnus 1st.)
VisualD
Aktiv medlem
Blev det 18-135?Tack tack!
Kunde väl gissa att du lurade nånstans i denna tråden Pär Som jag längtar efter att få hålla om den! Det är som att inte ha älskat på evigheter! Hehe.
Bilder kommer
VisualD
Aktiv medlem
Bra startkit, helt klart! Det är bara ut och fota!Det blev ju det
Lokhe
Aktiv medlem
Bra startkit, helt klart! Det är bara ut och fota!
Tro mig, det kommer bli en vecka av svårt samvetskval. Viljan att festivalmagin aldrig tar slut mot längtan hem till en ny kamera... En doktor skulle nog säga att jag lider av en svår form av i-landsproblem!
x-country
Aktiv medlem
Gratis Magnus!
Fina bilder här ovanför. Lite avis på din FA*400 Jörgen....
//Lars
De behöver du snart inte vara. Jag ska mest troligt sälja den. Tänkte ge den sommaren först. 400mm blev för mycket för mig. Jag ska satsa på DA*200mm/F2.8 istället.
Lokhe
Aktiv medlem
Sådär, då har man äntligen fått vara ut en sväng med sin Pentax över axeln. Man har väl en del att lära men här är några smakprov
Efterbehandlar ni bilderna ibland eller är det direkt ur kameran som gäller i denna tråd? Finns ju en viss charm i att få se det som det verkligen blev i tagandets ögonblick
Efterbehandlar ni bilderna ibland eller är det direkt ur kameran som gäller i denna tråd? Finns ju en viss charm i att få se det som det verkligen blev i tagandets ögonblick
Bilagor
quarc
Aktiv medlem
Znapper
Aktiv medlem
Förutom några gäss och en orm även ett litet besök vid Frustuna kyrka, Gnesta.
Bilagor