holmbo
Aktiv medlem
Gillar dom två sista skarpt Peter!
Några bilder från Lördagsmorgonen i Arboga. Hösten kommer smygande här.
//Lars
//Lars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gillar dom två sista skarpt Peter!
//Lars
Några bilder från idag
Lite bilder från i fredags från mig också... tagna på väg till jobbet.
Men mi nväg är alltid samma o tråkig inga häftiga broar eller olyckor.
Höjde e väl om jag möter nån tant med rullator........
Så jag börjar med lita från sommarens bilder o givetvis med pentax k-m
Den första bilden e dock tagenmed HP R-717 tror jag den heter
Tack! Du har en hel del fina bilder här också och sen ska du förstås ha credit för att ha startat den här fina tråden...Det ser ut som om du har en mycket intressantare väg till jobbet än jag har ) Väldigt fina bilder i alla fall, framförallt kranen och stolpen i pölen.
Kul att det är fler som "hänger Pentaxen över axeln".
Malin, min väg är rätt ensidig (och lite tråkig) också, men om man tittar sig runt lite på detaljer i omgivningen så finns nog en och annan bild där. Titta på Peters bilder här ovan.
Dessutom har jag tolkat Peters inledning till tråden lite friare än att bara gälla vägen till jobbet. Själv tar jag med kameran när jag går ut med hundarna.
Hoppas det är ok Peter. Har föresten inspirerats av dina fina svartvita bilder, så den här gången blir det dimma i svartvitt. Det ÄR mycket dimma här på mornarna!
PS. En K7 ligger på posten och väntar när jag kommer hem. Hoppas jag inte blir besviken ;-)
//Lars
Hm.. denna tråd är intressant, faktum är att jag som canikon-fotograf måste ställa mig frågan, är Pentax-fotografer mer talangfulla än oss canikon-fotografer??
Mycket bra bilder!