Annons

Pccity

Produkter
(logga in för att koppla)

nomine

Medlem
Hej, är det någon här som handlat från Pccity's webshop?

Du/Ni som har det kan väll säga om det är säkert att beställda därifrån, man måste ju förskottsbetala. min pappa gillar inte riktigt att betala innan man fått varan.

Då dom har så bra pris på canon eos 400D där så tänkte jag att det är bra att beställa därifrån.

Tack på förhand
/Daniel
 
I princip alla webbshoppar bygger på att man betalar i förskott med ett kreditkort.

Pccity är ett systerföretag till Elgiganten och definitivt inte någon oseriös firma.
 
Visst är dom seriösa. Men inga klåpare jag personligen skulle köpt något hos. Sen känns ju en 400D lite väl "old school" med tanke på att man får andra kamror i samma prisklass som är mer moderna..
 
DrPepper skrev:
Visst är dom seriösa. Men inga klåpare jag personligen skulle köpt något hos. Sen känns ju en 400D lite väl "old school" med tanke på att man får andra kamror i samma prisklass som är mer moderna..

2990?
 
De PC City-butiker jag har besökt ger intrycket av turkisk bazar.
Det ska allt vara rejält mycket billigare för att jag ska överväga ett inköp där.
 
Den PC-city butik som jag handlat en del från (Linköping) skiljer sig rejält från konkurrenterna genom att ha personal som faktikst kan nåt om det dom säljer. Annars brukar ju säljarna i bästa fall lyckas rabbla upp det som står på etiketten brevid apparaten, men betydligt oftare verkar de inte ens läskunniga..

*ursäkta alla säljare som läser detta, ni är säkert exceptionellt drivna och ambitösa, men lider av dålig ledning och brist på internutbildning*

Per
 
Väntat i 1 vecka nu, men inte fått kameran än.

Ringde dem idag, och då sa dom att kameran inte fanns i lager. Att den skulle komma in i början på nästa vecka.

Rätt irriternade när dem inte skriver att den inte finns i lager.

Aja då vet man att man ska beställa från något annat företag nästa gång då!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.