Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Passerlås / kodlås för fotostudio?

Produkter
(logga in för att koppla)

photoboy

Aktiv medlem
Jag undrar om någon vet prisnivån på ett passersystem med kort eller kod, som loggar passeruppgifter, och var man bäst köper ett sådant?

Ska dela en studio tillsammans med några andra, med varsin egen nyckel, och då skulle det vara bra med ett sådant, speciellt om man kan installera det kopplat till själva låset i dörren.

Kanon!

Tack så mycket!! Själv sökte jag på helt andra sökord, klantig som jag var, och fick inte alls upp lika bra länkar.

Tack!

eventuellt så blir det ett system över på jobbet, ett RCO system, det är ganska gammalt. vi håller på att byta ut det mote ett nyare... är du intresserad så kan jag höra vad som skall hända med det.. skulle gissa på att dom bara skall kasta det.

Till Jan: Det låter väldigt intressant. Du får gärna kolla vad systemet heter.

Vi behöver bara passagekontroll på en ytterdörr, och behöver kunna logga vem som passerat en viss tid i efterhand om det skulle behövas.

Det kommer inte behövas fler än ca 20 koder/kort.

Till Peter:

Det låter intressant, beroende på pris och hur det fungerar, men jag läste broschyren om systemet, och det verkar perfekt för oss.

photoboy skrev:
Till Peter:

Det låter intressant, beroende på pris och hur det fungerar, men jag läste broschyren om systemet, och det verkar perfekt för oss.

Jag ska kolla med han vad han ska sälja det för...

För övrigt så är han medlem här på FS....., fast han har inte varit inloggad sedan 4/12 förra året... Men jag ska prata med han.

får inte ut något vettigt svar ännu från jobbet.. men jag återkommer om/när jag har ett vettigt svar

//jan

bad news. när dom hade monterat ned grejorna så var det i så dåligt skick att det inte skulle gå att få igång igen... troligen var dom lite för hårdhänta när dom tog ned det...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar