Rad
Aktiv medlem
Help! Ar pa semester och darfar blir spraket dar efter...Ar just nu i Sri Lanka och har 4v kvar av semestern nar en olycka sker! Jag lyckas fa aterspolningsveven i handen pa min Nikon FA! Den har skruvat av sig...nu ar problemet att nar jag skall forsoka fixa detta trycker jag in sparren (den lilla spaken vid ISO vredet) och aterspoliningsaxeln faller ner i kamerahuset!! Arg!! Nu far jag inte upp bakstycket! Jag har forsokt fiska med ett bojt gem, jag har forsokt demontera gangjarnen pa andra sidan men inget funkar. Nagon som vet vad man kan gora? Om det behovs skruvas kan jag ga till nogon elektriker och forklara hur det skall gora. Jag vagar inte slappa i vag den till nagon for de har bara borjat bannda i den med hammare, typ.
Den finns ingen film i kameran men vad gor det nar det ar lika mycket kamera som en platlada med en skruv i...
Jag grater nar jag tanker pa allt jag slapat med hit, filmer till tusen och stativ...och allt blir bara runt slapat. Hoppas nogon har kunskap!
Robert
Den finns ingen film i kameran men vad gor det nar det ar lika mycket kamera som en platlada med en skruv i...
Jag grater nar jag tanker pa allt jag slapat med hit, filmer till tusen och stativ...och allt blir bara runt slapat. Hoppas nogon har kunskap!
Robert