ThomK
Avslutat medlemskap
Man ska nog vara "tekniknörd" för att trivas på FS. Här är det inte bilden och bildens innehåll som är det viktiga, utan snarare med vilken kamera bilden är tagen. Antal Mb, senaste modellen eller större text i menyfönstret, och glöm inte optiken, ska det vara Is eller en färgad rand på optiken för att bäst fotografera en gråsparv i motljus !!
Jag är helt övertygad om att dagens uppväxande generation inte kan läsa en manual eller prova något själv, allt ska frågas om på FS.
Jag har faktiskt haft modet att kritisera ett antal bilder, men det är inte en personlig uppfattning som ska avges, utan snarare ett verbalt skryt av någon som visar något helt
meningslöst på bild.
Jag har hört namnet gnällsidan/barnsidan från vissa, tyvärr så är det ett mera passande namn.
Det här vart mycket negativt men det är min personliga uppfattning.
/Thomas..
Jag är helt övertygad om att dagens uppväxande generation inte kan läsa en manual eller prova något själv, allt ska frågas om på FS.
Jag har faktiskt haft modet att kritisera ett antal bilder, men det är inte en personlig uppfattning som ska avges, utan snarare ett verbalt skryt av någon som visar något helt
meningslöst på bild.
Jag har hört namnet gnällsidan/barnsidan från vissa, tyvärr så är det ett mera passande namn.
Det här vart mycket negativt men det är min personliga uppfattning.
/Thomas..