Håkan_S skrev:
Är det verkligen det rätta att ignorera dem?
Om en person beter sig fel så tycker jag att den ska få en tillrättavisning. Eftersom Fotosidan väl är till för seriösa fotografer så borde de oseriösa kunna uteslutas.
Jag medger att det kan vara svårt att dra gränsen för seriositet, men om man på sin sida skriver att man är medlem för att kommentera sin mammas bilder, så tycker jag att man inte platsar som medlem.
Och om jag nu vore medlem bara "för att kommentera ex Terjes bilder" får inte jag heller vara med då ?
Allt det här har stötts och blötts massor av gånger.
Nån tycker att den och den skall uteslutas på grund av nånting. Detta måste skötas av redaktionen, för annars är det fel på redaktionen. Redaktionen å sin sida sköter sidan på sin fritid, och måste isåfall ta mer betalt.
Vill dom höja priserna så kommer en annan grupp och säga, vi vill inte betala " vi trodde att fotosidan.se var till för alla" och inte bara proffsfotograferna. "Proffsen" i sin tur tycker kanske att alla andra bara lägger in katt bilder och solnedgångar som hör hemma i albumet i bokhyllan och funderar på att lämna sidan.
Nån annan undrar sedan varför ingen kan svara på de frågor som jag ställde igår.
Slutsats:
Låt redaktionen va ifred, de gör så gott de kan, och gör det bra.
Vi är just nu 8 612 medlemmar som har lagt upp 33 112 bilder i 8 391 album som fått 138 233 kommentarer. Med andra ord "alla kan inte gilla alla", eller hur ?
Sluta bli uppretade på småsaker, bläddra bara förbi den där katt/flickvän/solnedgångs-bilden, läs inte den tråkiga/onödiga/gamla diskussionen och framför allt acceptera att andra inte har samma åsikter som du själv vare sig det gäller en bild, ett kameramärke eller betygsättning.