Bjuk
Aktiv medlem
Tack tipset Björn!
Det var tydligen tvunget att ringa Olympus och påminna, så med lite flyt har jag greppet i posten i morgon. Jag ringde och påminde i torsdags.
/Janne
Hur har det gått med "paketet" Janne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack tipset Björn!
Det var tydligen tvunget att ringa Olympus och påminna, så med lite flyt har jag greppet i posten i morgon. Jag ringde och påminde i torsdags.
/Janne
Hur har det gått med "paketet" Janne?
Är skillnaden mellan E-M1 och E-M5 så pass stor att det motiverar kostnaden för uppgradering till E-M1 ?
Låter som att det är för tidigt. Kameran är rätt ny och lär väl sjunka i pris med tiden och då kan man lika gärna vänta.
Jag har fått hjärnsläpp!!!! Hur får jag till focus peaking med mitt Zeiss och adapter för Nikon? Vart i menyn gör jag det? Finns det någon vänlig själ som kan beskriva detta för mig innan jag tapper fattningen totalt?
Det jag letar efter som jag alltid använder på Nikon kameror är möjligheten att i Auto-ISO sätta längsta tillåtna slutartid. Märker att när jag leker inomhus med att fotografera barn och hundvalp så hade det varit trevligt att t ex kunna sätta 1/320 som långsammaste slutartid och låta ISO kompensera fritt för det.
Är det ett gammalt linjärpolariserande filter? Sådana kan lura TTL-ljusmätare.