Bjuk
Aktiv medlem
Tack tipset Björn!
Det var tydligen tvunget att ringa Olympus och påminna, så med lite flyt har jag greppet i posten i morgon. Jag ringde och påminde i torsdags.
/Janne
Hur har det gått med "paketet" Janne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack tipset Björn!
Det var tydligen tvunget att ringa Olympus och påminna, så med lite flyt har jag greppet i posten i morgon. Jag ringde och påminde i torsdags.
/Janne
Hur har det gått med "paketet" Janne?
Är skillnaden mellan E-M1 och E-M5 så pass stor att det motiverar kostnaden för uppgradering till E-M1 ?
Låter som att det är för tidigt. Kameran är rätt ny och lär väl sjunka i pris med tiden och då kan man lika gärna vänta.
Jag har fått hjärnsläpp!!!! Hur får jag till focus peaking med mitt Zeiss och adapter för Nikon? Vart i menyn gör jag det? Finns det någon vänlig själ som kan beskriva detta för mig innan jag tapper fattningen totalt?![]()
Det jag letar efter som jag alltid använder på Nikon kameror är möjligheten att i Auto-ISO sätta längsta tillåtna slutartid. Märker att när jag leker inomhus med att fotografera barn och hundvalp så hade det varit trevligt att t ex kunna sätta 1/320 som långsammaste slutartid och låta ISO kompensera fritt för det.
Är det ett gammalt linjärpolariserande filter? Sådana kan lura TTL-ljusmätare.