Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

OJ ! Vilken Supersida

Produkter
(logga in för att koppla)

Abraur

Guest
Vill bara säga att jag tycker att Fotosidan är den roligaste sida jag någonsin hittat.
Den är ju helt superbra.
Här finns allt och finns det inte så kan man fråga.
En mycket stor eloge till skaparna av sidan.

Har efter mycken vånda blivit medlem och lagt in två bilder.
Jag har aldrig brytt mig om vad andra tycker om mina bilder. Så det här blev liksom ett prov.
mest på mig själv förstås.

Det är ju helt fantastiskt vad mycket fina bilder det finns. Och vilken kaskad av variationer.
Ja, vilka fotografer.
Själv tycker jag om alla andras bilder och hatar mina egna. Men det kanske inte är så ovanligt.

Jag vet inte om jag lägger in fler bilder, men jag kommer att bosätta mig här det kan jag lova.
-Anders

Visst är det helt underbar?! Det är inte för intet som killarna har fått utmärkelsen "Årets bästa sajt".

Jippie, We love you!!

Det roliga är att vi sitter och chattar på kvällarna också, så vi har ett stort kontaktnät även "bakom" denna sida.

Månadens bästa sajt ska det vara för riktighetens skull.

Men garanterat min egen "Årets bästa sajt" om det nu räknas ;-)

Och jag håller med

Vill bara säga att jag vart stamgäst under säkert ett år innan jag vågade fråga om man fick bli medlem. :)

För jag tycker det här är en väldans skoj o trevlig site.

Så en eloge till ALLA er som orkar driva den, ni gör det jätte BRA!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto