ANNONS
Annons

nyhetsbrev/utskick

Produkter
(logga in för att koppla)

henrikgbg

Aktiv medlem
Hej!

Jag letar runt efter något program eller funktion för att kunna skicka ut lite nyheter och även info till kunder genom epost, finns det något speciellt att rekommendera eller tänka på?

jag behöver något där jag kan spara adresser i speciella grupper
(jag fotograferar olika events och vill kunna skicka ut info vart deltagare kan hitta bilderna, priser o liknande) men också lägga grupperna till större utskick om jag har något speciellt att skriva om som gäller fotandet.

Vill inte att det kommer med någon google reklam eller liknande i mina utskick eller att det kan komma spam till mina kunder genom min adress

Sökte lite info på nätet o om jag skickar genom min internet leverantör så kan det hända att dom spärrar mig om man skickar ut för mycket (beror säkert på leverantör o liknande)

Är det någon som har något jag kan tänka på, något att rekommendera eller liknande?

jätte tack på förhand!
 
Låter inte som speciellt avancerade krav, så Microsoft Outlook är väl kanske det enklaste alternativet. Vet inte om Outlook Expess har stöd för grupper i adressboken, annars borde Eudora vara ett alternativ.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.