Annons

Nya inlägg bug?

Produkter
(logga in för att koppla)

timofej

Aktiv medlem
Hej!

Vet inte riktigt vilka inlägg i forumet markeras med "nytt"-ikononer? Jag har märkt att även nya inlägg som jag inte läst än har ikonen. Kan någon förklara principen vad betraktas som "nytt"?

Inget svar?

Hmmm... antagligen uttryckte jag mig klantigt, så att ingen förstår frågan, eller ingen annan som har samma problem vilket är rätt osannolikt. Ok, jag försöker igen.

Exempel:

Under forum "Digitalt" finns en tråd som heter "Objektiv". Den är inte markerad med "nya inlägg finns"-ikonen (ett ark stickande ut ur kuvertet). Däremot ser jag att tiden av det senaste svaret är efter jag tittat i tråden senast. Det innebär att visst finns det nya inlägg som jag inte läst! När jag klickar mig in i tråden - mycket riktigt finns flera inlägg som jag aldrig sett!

En annan tråd i samma forum heter "Sony DSC 828 i Sverige, äntligen!". Jag har aldrig öppnat tråden men ingen "nya inlägg finns"-ikon på den heller.

Därefter min fråga. Vilka trådar markeras med ikonen? Vad innebär den? Jag misstolkar kanske och det är ingen "nya inlägg finns"-ikonen utan något helt annat?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar