Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nya designen på fotosidan...
- Trådstartare toni
- Start datum
Brummelisa
Aktiv medlem
Har du tagit bort dem nu? Det står ju bara medlem under namnet (om man nu inte är kodsnickare ).
/ Marcus
/ Marcus
Brummelisa
Aktiv medlem
Smeknamnen ska kanske tas bort i bevakningsmailen då med?
/ Marcus
/ Marcus
bjanha
Aktiv medlem
Oj det gick snabbt. En person (som varit medlem i en dryg månad och kanske inte direkt någon frontfigur i forumet..) gnäller om användarnamnet, som jag vet väldigt många gärna går efter när man vill identifiera medlemmen bakom det inlägg man läser, och vips försvinner det. Jag kan helt ärligt påstå att jag plötsligt känner mig helt vilsen i forumet eftersom jag tidigare oftast gått på användarnamnet, och det är jag inte ensam om.
Själv väntar jag fortfarande på att mer info om personen ska synas under medlemsnamnet i forumet, t ex Stad och hur många inlägg personen totalt har skrivit. Jag tror det var en två tre månader sen jag la fram det förslaget.
Att användarnamnet visas är ju en "standard" bland samtliga forum på internet, det är ju nånting man är van vid. Jag tycker det är helt fel att det tagits bort, det var ju knappast så att det tog dyrbar plats eller störde någon.. eller??
/bjanha
Själv väntar jag fortfarande på att mer info om personen ska synas under medlemsnamnet i forumet, t ex Stad och hur många inlägg personen totalt har skrivit. Jag tror det var en två tre månader sen jag la fram det förslaget.
Att användarnamnet visas är ju en "standard" bland samtliga forum på internet, det är ju nånting man är van vid. Jag tycker det är helt fel att det tagits bort, det var ju knappast så att det tog dyrbar plats eller störde någon.. eller??
/bjanha
Senast ändrad:
lotelo
Aktiv medlem
Var tvungen att besvara med citat för att kolla. Hur många vet nu vem clindh är? Jag menar alltså att nicken fyllde en funktion vid sidan av namnet om nu nicket ändå anges när man använder citat. Dessutom kan ju flera heta samma i för och efternamn.clindh skrev:
Precis, lika bra att testa vad reaktionen blir
Jag röstar också för att ni återinför nicket p g a ovanstående.
OscarH
Avslutat medlemskap
Frontfigur i forumet? Sen är det nog så att detta bara är ett test.bjanha skrev:
En person (som varit medlem i en dryg månad och kanske inte direkt någon frontfigur i forumet..) gnäller om användarnamnet, som jag vet väldigt många gärna går efter när man vill identifiera medlemmen bakom det inlägg man läser, och vips försvinner det.
Att hänvisa till tradition är inget skäl. Ge mig ett vettigt skäl istället.bjanha skrev:Att användarnamnet visas är ju en "standard" bland samtliga forum på internet, det är ju nånting man är van vid. Jag tycker det är helt fel att det tagits bort, det var ju knappast så att det tog dyrbar plats eller störde någon.. eller??.
Proboarder
Aktiv medlem
Förlåt, men detta måste vara det absolut dummaste ni har gjort på FS.
Finns en massa folk jag BARA känner genom så kallat "nick". Jag kallas tom. "pro" i min vänskapskretsar.
Att kalla det nåt för "barnungar o chatsidor", tja, då har man inte mycket koll.
Finns en massa folk jag BARA känner genom så kallat "nick". Jag kallas tom. "pro" i min vänskapskretsar.
Att kalla det nåt för "barnungar o chatsidor", tja, då har man inte mycket koll.
daishar
Aktiv medlem
Nick till folket!!
Skulle nicks vara oseriöst? Herregud, folk har använt nicks i 100-tals år. Jag lovar att varenda VD i hela världen kallas vid smeknamn av sina arbetskamrater.
När jag nu läser foruminlägg känner man inte igen sig längre, jag har förlorat den personliga kopplingen till medlemmarna.
Man kommer blanda ihop medlemmar som har liknande namn, eller samma namn.
Om nu folk väljer att kalla sig för snuttis_81 är det som sagt deras problem om de uppfattas som barnsliga, men det är ju ingen anledning att ta bort nicken för alla på FS.
Daishar, röstar JA! till nicks.
Skulle nicks vara oseriöst? Herregud, folk har använt nicks i 100-tals år. Jag lovar att varenda VD i hela världen kallas vid smeknamn av sina arbetskamrater.
När jag nu läser foruminlägg känner man inte igen sig längre, jag har förlorat den personliga kopplingen till medlemmarna.
Om nu folk väljer att kalla sig för snuttis_81 är det som sagt deras problem om de uppfattas som barnsliga, men det är ju ingen anledning att ta bort nicken för alla på FS.
Daishar, röstar JA! till nicks.
Proboarder
Aktiv medlem
Re: Nick till folket!!
Jag har ingen jävla aning om vem du är ^_^
daishar skrev:
Jag har ingen jävla aning om vem du är ^_^
bjanha
Aktiv medlem
Re: Re: Nick till folket!!
(skulle bara kolla vem det var)
Proboarder skrev:
(skulle bara kolla vem det var)
Proboarder
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Nick till folket!!
ja, du ser, det är totalt fel
/Pro