Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nya billiga Polarisationsfilter vart

Produkter
(logga in för att koppla)

MHaga

Ny medlem
Jag undrar vad köper man billiga nya och bra polarisationsfilter någonstans och inget begagnat.
Jag vill inte betala massa frakt för ett filter det väger ju max 200g och inga 1000g eller mer.
 
Billgt OCH bra??
Jag köpte ett ROWI 52mm - det är billigt,
och ett HOYA 58mm - det är bra. Men faktum är att ROWI-filtret är OK. Jag köpte det hos en Fuji-handlare för en par hundringar.
 
MHaga skrev:
Jag undrar vad köper man billiga nya och bra polarisationsfilter någonstans och inget begagnat.
Är du i Stockholm så har Kameradoktorn fortfarande rätt många 72mm cirkulära polfilter (och skylight) för 200 spänn (tror det är Tamron som märke men är inte hundra).
Enligt KD själva så "är de värda mer än 200" och priset är satt för att de vill bli av med partiet.

Köpte ett par stycken mest för att ha nåt att lära mig med (och för att ha ett billigt i reserv) och har varit nöjd och fått mycket nöje med dem.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.