Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ny profilsida och händelselista
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
lottawe
Aktiv medlem
Punkt nr 8 i nyheten, det där med att en funktion utöver "vän" för bevakning finns.. Varför då?! Vad ska en sådan grej vara bra för? Annat än till hjälp för fån som vill bry sig utan att ge sig till känna alltså.. För att sådana skulle kunna ha glädje av den fattar jag ju, men personligen tycker jag det vore bättre om ni bara satsade på övriga vettiga människor som vågar lägga till vän (=ge sig tillkänna för att kunna bevaka) och slopar möjligheterna ni även gett andra till såpass stor bevakning.
Ormetkruper
Aktiv medlem
vad bra, nu försvann alla kompisar man hade tidigare...
Får leta upp alla igen...
vad bra, nu försvann alla kompisar man hade tidigare...
Nejdå. Du bör se dem här:
http://www.fotosidan.se/member/bookmarks.htm
Hur väljer jag bilder som ska visas på min profilsida./Tjobbe
Redigera en bild. En bit ner hittar du:
Visa i profil:
Fyll i ett tal i det här fältet om du vill att bilden skall visas i din medlemsprofil.
Talet i fältet styr i vilken ordning bilderna visas, låga tal visas först.
(Vi kommer göra detta lite enklare)
Punkt nr 8 i nyheten, det där med att en funktion utöver "vän" för bevakning finns.. Varför då?! Vad ska en sådan grej vara bra för? Annat än till hjälp för fån som vill bry sig utan att ge sig till känna alltså.. För att sådana skulle kunna ha glädje av den fattar jag ju, men personligen tycker jag det vore bättre om ni bara satsade på övriga vettiga människor som vågar lägga till vän (=ge sig tillkänna för att kunna bevaka) och slopar möjligheterna ni även gett andra till såpass stor bevakning.
Bevakningar av fotografer har funnits länge och det är en mycket populär funktion. Vi tänker inte ta bort det, och vi kodar saker för den stora massans behov.
Senast ändrad:
Ormetkruper
Aktiv medlem
Ah där var dom ja.Man hittar väl bättre allt eftersom.
lottawe
Aktiv medlem
Ok, det kanske bara är jag som verkligen inte fattar vad den "stora massan" vinner på funktionen. Vad den är bra för när möjligheten att bevaka genom att ge sig tillkänna faktiskt finns..Bevakningar av fotografer har funnits länge och det är en mycket populär funktion. Vi tänker inte ta bort, och vi kodar saker för den stora massans behov.
Sedan undrar jag exakt vad den bevakningen innehåller? Jag kanske har missuppfattat vidden.
Är det som tidigare typ Nya bilder/kommentarer eller är det mer också nu?
lottawe
Aktiv medlem
Tillägg, -ett förslag.
Ge de som bevakas möjlighet att få veta det och av vem/vilka genom ett mejl alternativt att välja bort möjligheten att kunna bli bevakad.
Ser man på andra communitys finns ofta möjligheter att välja vem som så lättvindigt kan "bevaka" stegen på siten. Det tycker jag är bra. Då är bevakningar inget problem.
Ge de som bevakas möjlighet att få veta det och av vem/vilka genom ett mejl alternativt att välja bort möjligheten att kunna bli bevakad.
Ser man på andra communitys finns ofta möjligheter att välja vem som så lättvindigt kan "bevaka" stegen på siten. Det tycker jag är bra. Då är bevakningar inget problem.