Annons

Ny på forumet, hur gör jag ett utsällnings galleri?

Produkter
(logga in för att koppla)

Viper89

Aktiv medlem
Hej!

Jag har kikat runt på sidan länge nu men det enda jag komma på är hur man fixar fram ett Kritik Album men inte ett Utsällnings Album.

Hur gör jag för att få ett Utsällnings Album?

Jag vill alltså ha ett album där folk kan se mina bilder, om jag förstått allt rätt så är det ett Utsällnings Album.

Hälsningar
Joakim Skagerlind
 
Är du guld-eller silvermedlem kan du lägga upp utställningsalbum. Här kan man bara bedöma kollektionen som helhet, inte enskilda bilder. Som grund- eller bronsmedlem kan du bara lägga upp kritikalbum om jag förstått det hela rätt. Ja, Björn hann före ser jag nu.
 
Får man lägga upp bilder i Kritik Album som är helt nöjd med? Eller måset det vara bilder som man är onöjd med något på?

Tack på förhand!
 
Viper89 skrev:
Får man lägga upp bilder i Kritik Album som är helt nöjd med? Eller måset det vara bilder som man är onöjd med något på?

Tack på förhand!

Det är tänkt att vara ett forum för just kritik och synpunkter, så att lägga upp en bild du inte är nöjd med passar ju alldeles utmärkt!
 
bjanha skrev:
Det är tänkt att vara ett forum för just kritik och synpunkter, så att lägga upp en bild du inte är nöjd med passar ju alldeles utmärkt!

Tack för hjälpen Björn. Ska lägga upp ett par bilder nu på en gång
 
Man får lägga upp vilka bilder man vill i ett kritikalbum. Det kan ju också vara så att man själv är begränsad (som hemmablind) i sitt seende och inte ser brister/möjligheter med den egna bilden, även om man är jättenöjd själv. Och då kan det vara bra att andra ser på den också. Så lägg du upp bilder som du är nöjd med också.

Fast är du grundmedlem kan du bara lägga upp en bild per vecka.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.