Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ny Fotokurs VÄXJÖ
- Trådstartare da_flower
- Start datum
Daniel Hjelm
Aktiv medlem
Hoppas ni hade en god jul o ett gott nytt ska ni ha!
Toppen, jag fram emot att förkovra mig lite!
Toppen, jag fram emot att förkovra mig lite!
Kimmy Gibbler
Avslutat medlemskap
Hej :]
Är det för sent att anmäla sig?! Jag bor på Campus i Växjö och har precis börjat plåta med en gammal analog Olympus om-2. Jag är jättesugen på att plåta svartvitt och använda mörkrum. Tänkte bara lägga en liten intresseanmälan här så länge. Jag sätter mig in lite mer i det när jag är tillbaka i Växjö efter nyår. Lite stressigt just nu.
Ha det gott!
Är det för sent att anmäla sig?! Jag bor på Campus i Växjö och har precis börjat plåta med en gammal analog Olympus om-2. Jag är jättesugen på att plåta svartvitt och använda mörkrum. Tänkte bara lägga en liten intresseanmälan här så länge. Jag sätter mig in lite mer i det när jag är tillbaka i Växjö efter nyår. Lite stressigt just nu.
Ha det gott!
Senast ändrad:
jättebra
Aktiv medlem
Vad kul att det blir en kurs nu. Ska bli kul att träffa alla.
Erik, jag tror inte att det kommer att vara så mycket analogt och mörkrum på denna kursen, som jag har förstått det, men annars går det säkert bra att anmäla sig fortfarande.
Jag har läst att växjö / kronobergs fotoklubb (tror att det heter något sånt) har eget mörkrum och jag antar att de sysslar mycket med analogt, om du är intresserad...
Ha det bra i Nyår.
Erik, jag tror inte att det kommer att vara så mycket analogt och mörkrum på denna kursen, som jag har förstått det, men annars går det säkert bra att anmäla sig fortfarande.
Jag har läst att växjö / kronobergs fotoklubb (tror att det heter något sånt) har eget mörkrum och jag antar att de sysslar mycket med analogt, om du är intresserad...
Ha det bra i Nyår.
Graal
Avslutat medlemskap
Vill man lära sig analog fotografering och mörkrumsarbete så tror jag att Folkuniversitétet i Växjö har sådana kurser. Fanns i alla fall i deras program hösten 2006.
Hälsn, Nils.
Hälsn, Nils.
Kimmy Gibbler
Avslutat medlemskap
Tack för info. Ska ta kontakt med Växjö fotoklubb. Både Folkuniversitetet och Medborgarskolan har kurser i analogt foto, men det kostar lite mer
Hur som helst, lycka till med er kurs!
pöss
Hur som helst, lycka till med er kurs!
pöss
Andreas.Magnusson
Aktiv medlem
Sweet, kul att det drar igång, Vad var den exakta adressen till stället vi skulle träffas på första gången?
Är det bara att dyka upp där nu på onsdag då eller? Det har ju inte gått ut något mail eller brev om det hela. Eller är det bara jag som inte fått det?
Är det bara att dyka upp där nu på onsdag då eller? Det har ju inte gått ut något mail eller brev om det hela. Eller är det bara jag som inte fått det?
Andreas.Magnusson
Aktiv medlem
Får besvara mig själv då jag läste fel
den 3:e onsdagen i januari är ju inte runt hörnet precis, läste det som den 3:e januari. Vilket hade varit lite mer akut.
den 3:e onsdagen i januari är ju inte runt hörnet precis, läste det som den 3:e januari. Vilket hade varit lite mer akut.