Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny Fotokurs VÄXJÖ

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag ska överallt, och ingenstans...

flyger till delhi, hem från bombay 6 veckor senare, däremellan varanasi, agra, jaipur, udaipur, hampi mm.
 
Kul att det blir av. Lite synd för mig att det var första veckan efter Nyår. 3ggr blir lite mycket att missa precis i starten. Ni får ha det så trevligt.
Mvh/Björn
 
Är det någon som fått exakt datum som kursen börjar.Börjar redan ångra mina tankar om att avanmäla mig. Tänkte om jag skulle haka på fast jag ev. missar tre gånger.
Kommer ju hamna efter lite men det kanske löser sig.
Mvh/Björn
 
Kursen börjar 3:e onsdagen i januari, den 24:e om jag minns rätt, så du missar inte mer än en gång Björn!

Mvh / Jonas
 
WHohooooo!
Nu blev jag gladare än när jag öppnade julklappar häromdan (eller nästan iallafall)
Ska bli hur kul som helst.
Ha det bra alla så länge.
Mvh/Björn
 
Ja, när kontoret öppnar efter nyår så kommer det skickas ut info, och anmälningsavgift och så.

Gott nytt år!
/Jonas
 
Hej :]

Är det för sent att anmäla sig?! Jag bor på Campus i Växjö och har precis börjat plåta med en gammal analog Olympus om-2. Jag är jättesugen på att plåta svartvitt och använda mörkrum. Tänkte bara lägga en liten intresseanmälan här så länge. Jag sätter mig in lite mer i det när jag är tillbaka i Växjö efter nyår. Lite stressigt just nu.

Ha det gott!
 
Senast ändrad:
Vad kul att det blir en kurs nu. Ska bli kul att träffa alla.

Erik, jag tror inte att det kommer att vara så mycket analogt och mörkrum på denna kursen, som jag har förstått det, men annars går det säkert bra att anmäla sig fortfarande.
Jag har läst att växjö / kronobergs fotoklubb (tror att det heter något sånt) har eget mörkrum och jag antar att de sysslar mycket med analogt, om du är intresserad...

Ha det bra i Nyår.
 
Tack för info. Ska ta kontakt med Växjö fotoklubb. Både Folkuniversitetet och Medborgarskolan har kurser i analogt foto, men det kostar lite mer :p

Hur som helst, lycka till med er kurs! :)
pöss
 
Sweet, kul att det drar igång, Vad var den exakta adressen till stället vi skulle träffas på första gången?

Är det bara att dyka upp där nu på onsdag då eller? Det har ju inte gått ut något mail eller brev om det hela. Eller är det bara jag som inte fått det?
 
Får besvara mig själv då jag läste fel :)
den 3:e onsdagen i januari är ju inte runt hörnet precis, läste det som den 3:e januari. Vilket hade varit lite mer akut.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.