Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny del för enkla frågor

Produkter
(logga in för att koppla)

Norrlandsros

Aktiv medlem
Hej!

Jag tycker att det skulle vara bra med någon slags frågespalt, där alla får svara men det är inget diskussionsforum. Jag skulle tex vilja ha en manual till min EOS1 men jag tycker att det är lite övermaga med att starta ett forum för detta.

Det skulle också renodla diskussionsforumen till det de är tänkta för!
 
Hjälp!!!

Min Canonfråga var bara ett exempel på frågor som det finns koncisa svar på. Ett diskussionsforum tycker jag är som det låter, ja just det, en diskussion!

Kanske är det ett överflödigt forum, men jag tycker inte det.
 
Jag håller inte riktigt med. Tycker forumen som de är idag fungerar bra. Det finns ämndeskategorier som är betydligt "djupare" (som i regel ältar samma sak om och om igen och alltför ofta bara leder till osämja mellan några deltagare, men det går att strunta i dessa trådar om man vill) och "ytligare" kategorier som jag uppfattar som matnyttigare där man kan få svar på sina mer konkreta frågor som sorterar under ämnet.

Min åsikt
/Richard
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.