Diiva
Avslutat medlemskap
Det ligger nåt i det...på gott och ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så enkelt. Mac och Linux låter inte vem som helst, hur som helst, installera ett program/virus på samma sätt som Windows gör.dumbo skrev:
Vad har du för problem med stabiliteten vad gäller Windows?
Jag har inga alls problem med Windows, men jag skulle aldrig sätta upp ett kritiskt system med win...
Tycker för övrigt Windows XP är ett riktigt bra operativsystem, men det är inte lika stabilt som Mac och Linux.
Om "alla" väljer att köra Mac pga att det inte finns några (eller iaf väldigt få) virus till det kommer detta snart inte att vara ett argument längre. Ju vanligare Mac blir desto mer virus kommer det att göras till det.
kj_ skrev:
mitt tips är att köpa en mac.
mitt tips grundar sig varken i prestanda eller säkerthet utan i det faktum att mac:ar är mycket mer användarvänliga. allting bara fungerar.
Diiva skrev:
Det kan lika väl bero på 2 andra faktorer:
det kommer inte lika ofta nya program till mac då marknaden är inte lika stor. Många ggr så kommer mac versionen ett bra tag efter pc versionen, stora massan går ju före...dessutom så är det dyrare att köpa nya mac än nya pc.
Festligt! Det har jag aldrig hört innan. Kan det vara att Microsoft gör allt för att nå Mac-folket också kanske?Henrik L Jonsson skrev:
...macversionen släppts tidigare än den till pc majoriteten av gångerna sedan 1997...
ulltand skrev:
Festligt! Det har jag aldrig hört innan. Kan det vara att Microsoft gör allt för att nå Mac-folket också kanske?