Gutta
Aktiv medlem
P.R. skrev:
....
Cashback har dessutom fler fördelar för tillverkaren så det är inte konstigt att det kommer från fler och fler. Både Nikon och Sony har följt efter.
Vilka?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
P.R. skrev:
....
Cashback har dessutom fler fördelar för tillverkaren så det är inte konstigt att det kommer från fler och fler. Både Nikon och Sony har följt efter.
Om du menar vilka fördelar så är det t.ex:Gutta skrev:
Vilka?
Det är ingen förlängning utan en ny kampanj. Den här gången får man mer tillbaka för en 40D.ludaus skrev:
Att jag missade den förra kampanjen var ju inget att göra något åt, men när de nu förlänger den, så måste jag säga att det känns konstigt inte få bli inkluderad, enbart för att jag handlade vid fel tillfälle.
P.R. skrev:
Det är ingen förlängning utan en ny kampanj. Den här gången får man mer tillbaka för en 40D.
I den förra cashbacken sades det att man skulle få pengar också för 40D som var köpta före kampanjens startdatum så kanske de är lika generösa den här gången. Chansen är nog mindre men att kolla kostar ju inget.