Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny cashback på gång?

Produkter
(logga in för att koppla)
Om du menar vilka fördelar så är det t.ex:
Man får direktkontakt med slutkunder och ett adressregister på köpet.
Man kan bestämma exakt vid vilka datum kampanjen startar och slutar så att man kan synka det med bl.a. marknadsaktiviteter och reklam.
Man kan tydligare styra vilka produkter man vill lyfta fram.
Man kan utlova en exakt summa pengar till slutkunden i reklamen, det är viktigt.
Man slipper räkna om budgetarna som baseras på nettopriser till åf stup i kvarten.
Man gör livet surt för gråimportörer.
Kampanjen i sig genererar en massa uppmärksamhet som t.ex. den här tråden.

Det var några saker jag kom på i hastigheten, kanske finns fler.

Surt sade räven...

Jo, jag syftar på mig själv, men jag kan inte undgå att känna mig aningen besviken när jag läser om den här kampanjen. Köpte min 40D den sjunde februari. Att jag missade den förra kampanjen var ju inget att göra något åt, men när de nu förlänger den, så måste jag säga att det känns konstigt inte få bli inkluderad, enbart för att jag handlade vid fel tillfälle. Hade de dragit igång en ny kampanj om ett halvår eller dylikt hade jag också förstått att man inte inkluderades, men ett tvåmånaders glapp och sedan ny kampanj...?

Jag säger inte att mitt resonemang är logiskt eller rationellt, men det känns som sagt trist. Men men... surt sade räven som sagt.

Re: Surt sade räven...

ludaus skrev:
Att jag missade den förra kampanjen var ju inget att göra något åt, men när de nu förlänger den, så måste jag säga att det känns konstigt inte få bli inkluderad, enbart för att jag handlade vid fel tillfälle.
Det är ingen förlängning utan en ny kampanj. Den här gången får man mer tillbaka för en 40D.

I den förra cashbacken sades det att man skulle få pengar också för 40D som var köpta före kampanjens startdatum så kanske de är lika generösa den här gången. Chansen är nog mindre men att kolla kostar ju inget.

Jag köpte min 40d den 22:a februari så jag har då tagit och skickat in alla papper man skulle skicka in iaf, värt att prova iaf!

Sen om man får nått är ju en annan historia....

Återkommer när jag hört nått från dem

Mvh Rickard

Re: Re: Surt sade räven...

P.R. skrev:
Det är ingen förlängning utan en ny kampanj. Den här gången får man mer tillbaka för en 40D.

I den förra cashbacken sades det att man skulle få pengar också för 40D som var köpta före kampanjens startdatum så kanske de är lika generösa den här gången. Chansen är nog mindre men att kolla kostar ju inget.

Jo, det är sant, det är en ny kampanj, men det jag menade var att det i princip är en förlängning av en kampanjidé, men lite utvecklad.

Nåja, jag får hålla tummarna för att de kanske godkänner det av ren goodwill. :) Om inte, så vill jag ändå säga att jag är synnerligen nöjd med min 40D, så jag har svårt att klaga. Dessutom skall jag skaffa ny optik inom kort, så nu får man ju eventuellt några hundra rabatt på den. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar