Annons

Ny cashback på gång?

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det verkligen troligt att de lämnar så stor Cashback som det står i pdf:en? Med tanke på att dom lämnade 50 Euro för 40D så sent som i december...jag tror det när jag ser set
 
alidgren skrev:
Är det verkligen troligt att de lämnar så stor Cashback som det står i pdf:en? Med tanke på att dom lämnade 50 Euro för 40D så sent som i december...jag tror det när jag ser set

Varför inte? SONy kör 1800KR i cashback nu på A700 så 150 euro låter inte orimligt.
 
ondjultomte skrev:
Varför inte? SONy kör 1800KR i cashback nu på A700 så 150 euro låter inte orimligt.

Ja men problemet är att om folk vänjer sig med att Canon kör Cashback-kampanjer stup i kvarten så kommer folk vänta med att handla Canongrejor mellan kampanjerna. Att Sony kör 1800 kr beror väl på att dom försöker "prisa" in sig i sitt segmentet.
 
Ringde de som har hand om cashback på Canon i Sverige och de hade ingen information alls om något sådant.
Sen utgår jag iof från att de inte svarar på något om det förrän Canon gått ut med det.

Men det verkar som att om man har köpt ett objektiv som omfattas av kampanjen strax innan den börjar så brukar de låta det gå igenom också.
 
Å jag som just beställt en 40d från pixxass som inte levereats ännu, ska maila dom och fråga om dom kan ändra inköpsdatum till 1/3 eller senare så kanske man får ta del av 150 friska euro

Man kan ju hoppas iaf

/Rickard
 
sundis73 skrev:
Ringde de som har hand om cashback på Canon i Sverige och de hade ingen information alls om något sådant.
Sen utgår jag iof från att de inte svarar på något om det förrän Canon gått ut med det.

Men det verkar som att om man har köpt ett objektiv som omfattas av kampanjen strax innan den börjar så brukar de låta det gå igenom också.

Ringde också för två kampanjer sedan till Canon, tre dagar innan kampanjen startade. Och jag fick då också samma svar, att dom inte hade någon information och inte visste.
 
Pratade just med Canons kampanjsupport, dom bekräftar att det startar en cashback kampanj 1:a Mars !

För 40d skulle man få tillbaka 1400.-

Kan bara hoppas att jag får tillbaka pengar nu trots att jag köpte kameran den 19:e Februari.

//Rickard
 
Hur funkar det...

... man ska alltså vänta med ett eventuellt inköp tills kampanjen "börjar"?
Kan ju tillägga att jag just nu inte har möjlighet att köpa, men kanske sen... :)
 
Jag tänker vänta till man ser det officiellt från Canon/Sverige. Just nu börjar PC City och Expert att sälja 40D för 10.490 kr.
 
Länk till själva cashback-sidan!

Hej,

Hittade länken ovan i en tråd på dpreview.com tidigare ikväll och hoppades på att länken till cashback-sidan skulle bli aktiv nu inatt. De kanske går på GMT-tid och då händer det om ca en kvart i och för sig.

Men bristen på tålamod gjorde att jag grävde lite grann och med hjälp av lite list och en portion gissande så hittade jag den: http://canonlensacc2008.onlinerebates.com/?language=SV&country=sv

Ska försöka få tag på en 40D under morgondagen!

/ Christian
 
Denna dära länken fungerade inte för mig i alla fall. MEn jag får väl vänta de 9 minuterna som återstår!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.