Annons

Ny actionfototidning

Produkter
(logga in för att koppla)
Vad tycker ni om den? Själv tycker jag inte att det var något vidare. Alldeles för omfattande tester och för korta repotage. Sedan kändes det lite som att alldele för mycket kretsade kring en fotograf, Joel marklund(?).

Men jag är inte sämre än att jag ka ge tidningen en eler två nya chaner:). Det var ju faktiskt förta numret bara:)
 
Klart att den var bra. D300:an slog ju för tusan 7D i AF testet......

Nog skämtat så anser jag den vara ok men lite tunn. Gillade i och för sig att de valt ut några få fotografer istället för att sprida gracerna men ändå känns tidningen tunn jämfört med prislappen........ Hade den kostat 45 spänn så hade det blivit mer rätt.
 
Bläddrade lite snabbt i den i tidningshyllan och kände att det var slöseri med pengar... Svårt att hitta en riktigt bra fototidning tycker jag...
 
//klippt// Sedan kändes det lite som att alldele för mycket kretsade kring en fotograf, Joel marklund(?).

Men jag är inte sämre än att jag ka ge tidningen en eler två nya chaner:). Det var ju faktiskt förta numret bara:)

Anledningen till att det fokuserats extra mycket på Joel är kanske för att han knep både andra och tredje-pris i Årets bild? ;p

Jag ska nog köpa den, åtminstone ett par nummer ;)

Tack för tipset Joel! :)
 
Linda: Tidnigen "foto" skriver inte enbart om Paul hanssen även om han är världens bästa fotograf i den genre:).

Jag tycker fortfarande att det är tunt att använda en fotograf att intervua i flera av repotagen.. Men det kommer säkert ändras till nästa tidningen. Det finns ett tiotal svenska actionfotografer i sverige som är både 3 och 4 strån vassare även om jag verkligen gillar marklunds bilder och kan "fastna i dom".
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.