Tre Ess
Aktiv medlem
Jag syftade på den måttbeställda aluminiumringen bara. I mina öron låter det dyrt att specialbeställafridhamre skrev:
det är inte avklarat än
en sådan ring. Men jag har ingen aning om sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag syftade på den måttbeställda aluminiumringen bara. I mina öron låter det dyrt att specialbeställafridhamre skrev:
det är inte avklarat än
666 skrev:
Har för mig att svartplåt väger 8 kg/kvm/mm... Låter halvtungt, eller är det aluminium?
JL 666
Tre Ess skrev:
Jag syftade på den måttbeställda aluminiumringen bara.
Tre Ess skrev:
I mina öron låter det dyrt att specialbeställa
en sådan ring.
Pupillen skrev:
4.908 kg
Såna där svar är orättvisa.fridhamre skrev:
...nja, det beror på vilka kontakter man har
Nu känner jag avundsjuka komma....fridhamre skrev:
ja, visst blev den - blev riktigt nöjd och ytan fungerar reflekterande så det hjälper till med ljuset lite
Men är väl bara en standard 230v kontakt som ska användas?fridhamre skrev:
nja, det beror på vilka kontakter man har
bEPH skrev:
Men är väl bara en standard 230v kontakt som ska användas?
fridhamre skrev:
han inte med så mycket i helgen eftersom det var fotomässa i jönköping på lördagen och bilen skulle tvättas/vårstädas på söndagen men monterade 6 av 16 lampor igårkväll i alla fall
dock kom jag på att man kanske skulle jorda stålringen - vad säger ni elkunniga?
lamphållarna har ingen jord men sladden från uttaget till första lampan har det så om jag skruvar fast den i metallringen så borde jag förhindra att det blir livsfarligt om den mot förmodan skulle bli strömförande - tänker jag rätt?
fridhamre skrev:
kommer med en fullständig prislista sen när det är klart
Det ska bli intressant och se vilket artikelnummer aluminiumringen har. *ler*fridhamre skrev:
nej då, du ska till och med få artikelnummer om du vill