Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu finns D700:an på tradera

Produkter
(logga in för att koppla)
både nikon och canon har regionalgaranti på deras kamerahus och världsgaranti på deras optik.
 
Traderabluff

www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=94369

och ett klipp från ovanstående tråd:

Är det inte vår käre vän "Daniel Andersson" som kallar sig för "Erik" nu?

Om han nu skall kalla sig en massa olika namn -- och Daniel Andersson är ju inte heller hans riktiga namn -- så kan han ju åtminstone ändra texten och inte köra med samma hela tiden. Är karln helt rubbad, eller?

Här har vi en kille man hoppas åker fast i Skatteverkets drive efter personer som handlar yrkesmässigt på nätet.
 
__________________________________________________
Jan-Olof Lidman skrev:

Här har vi en kille man hoppas åker fast i Skatteverkets drive efter personer som handlar yrkesmässigt på nätet.
__________________________________________________

Skämtar Du?
Hur många miljoner stålar är det frågan om?
Han betalar säker skatt å arbetsgivaravgift, momsredovisning å tull, gör avdrag för affärsresor, vad trodde du?
Kränga kameror är bara av ren välgörenhet ...ha-ha!
 
larsborg skrev:
__________________________________________________
Jan-Olof Lidman skrev:

Här har vi en kille man hoppas åker fast i Skatteverkets drive efter personer som handlar yrkesmässigt på nätet.
__________________________________________________

Skämtar Du?
Hur många miljoner stålar är det frågan om?
Han betalar säker skatt å arbetsgivaravgift, momsredovisning å tull, gör avdrag för affärsresor, vad trodde du?
Kränga kameror är bara av ren välgörenhet ...ha-ha!

Hej Lars.

Som vanligt, fort och fel! Om du nu hade kollat in länken som jag hänvisar till hade du sett att det inte var någonting som jag har skrivit. Jag hänvisar bara till tidigare diskussioner om denne person.

Denne person har idag 7 objekt till salu på tradera, med ett värde av (just nu 28/7 12:00) 131.200:- vilket gör 18.742:- i genomsnitt per objekt.

Han har också 196 positiva omdömmen de senaste 6 månaderna och gör vi då en överslagsberäkning så har han omsatt 3.673.599 SEK.

Om inte det är något för skattmasen så vet jag inte vad som ska intressera skattmasen.
 
Om jag inte missminner så skickas objekten från USA till köparen direkt. Vilket gör att mottagaren kan få kul överaskningar i form av extra utgifter som tull och moms etc.

Om det är nu är det gamla kända tricket förstås. det kan ju vara på riktigt.
 
__________________________________________________
Jan-Olof Lidman skrev:

Hej Lars.

Som vanligt, fort och fel! Om du nu hade kollat in länken som jag hänvisar till hade du sett att det inte var någonting som jag har skrivit. Jag hänvisar bara till tidigare diskussioner om denne person.
__________________________________________________

Hejsan Jan-Olof.

Som vadå, vanligt, fort och fel?
Jag hade kollat in länken, faktiskt!
Jörgen Efverman hade skrivit texten, tidigare, du klippte ut den, lade in den i denna tråd.
Mitt svar, var till detta klipp, som du hänvisade till, kopierade in.
Seriöst från min sida, som det alltid är.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.