Chano
Aktiv medlem
Undrar om jag inte har det stativet.
Det som mest fattats här är väl hjärna skulle jag tro.
Men att fotografera utan hjärna tycker jag har gett en del.
Men visst måste man ha saker till att genomföra vad den lilla hjärnan vill.
Men hos Janne tror jag inte det är hjärnan som spökar.
Det är troligen grejerna det är fel på.
Och stativet torde ju vara ett av de mest viktiga saker man kan skaffa sig.
Åtminstone om man har en kamera…och ett objektiv, ett arbete…nä ..men en inkomst ...eller någon att hålla om….eller en släkting som man kan be fara åt helvete. Eller nåt annat kul som upptar ens tillvaro. Kanske en själv. Hm….ja varför inte….
Nä för fan. Nu vet jag…Jag kan inte vara utan ett sådant där rengöringspaket som alla andra digitalfotografer skaffar sig.
Den här disktrasan som jag har på en pinne duger inte…fast det blir rent………så måste det vara. Det kan bli renare…..
I morgon ska jag titta på några kameror…bara för att det är skoj…inte för att jag behö…
Mvh/-Anders
Det som mest fattats här är väl hjärna skulle jag tro.
Men att fotografera utan hjärna tycker jag har gett en del.
Men visst måste man ha saker till att genomföra vad den lilla hjärnan vill.
Men hos Janne tror jag inte det är hjärnan som spökar.
Det är troligen grejerna det är fel på.
Och stativet torde ju vara ett av de mest viktiga saker man kan skaffa sig.
Åtminstone om man har en kamera…och ett objektiv, ett arbete…nä ..men en inkomst ...eller någon att hålla om….eller en släkting som man kan be fara åt helvete. Eller nåt annat kul som upptar ens tillvaro. Kanske en själv. Hm….ja varför inte….
Nä för fan. Nu vet jag…Jag kan inte vara utan ett sådant där rengöringspaket som alla andra digitalfotografer skaffar sig.
Den här disktrasan som jag har på en pinne duger inte…fast det blir rent………så måste det vara. Det kan bli renare…..
I morgon ska jag titta på några kameror…bara för att det är skoj…inte för att jag behö…
Mvh/-Anders