The_SuedeII
Aktiv medlem
Låter bra... I stort sett det enda sättet att bli missnöjd med kvaliteten är om du får tag på ett riktigt misshandlat missfoster... Hur gick det med 180'an?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra... I stort sett det enda sättet att bli missnöjd med kvaliteten är om du får tag på ett riktigt misshandlat missfoster... Hur gick det med 180'an?
jag kommer att köpa 50 1,4 ai,det känns som lite mer på"riktigt"att köra helt manuellt,lite old school,kanske kommer jag tröttna på det o köpa en nyare version med af,men jag är riktigt sugen på den gluggen så att det vattnas i munnen,min själ dansar samba i kroppen just nu.hehe
Lysande...! Jag har 50'or så jag kan gödsla med dom, men flickvännens lillasyster ska precis köpa en 50/1.8...
Då kan ju du förmodligen svara på en fråga som jag bär på
Hur stor individskillnad är det på olika objektiv av samma sort?
Toleransena ju mycket små och de är handbyggda, fint men det brukar ge skillnader mellan individer.
Tyvärr inte, jag har faktisk aldrig ägt ett objektiv längre än 200/2.0 - om man inte räknar ett 70-210 zoom som aldrig användes innan det byttes vidare...