Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon f/1,4 i thailand

Produkter
(logga in för att koppla)

unlaboured

Avslutat medlemskap
Hejsan! Efterssom jag starkt ogillar blixt har jag kommit in på tanken att köpa antingen nikons 50mm 1,8a eller 1,4a. De kostar 1300 jämfört med 3600 i Sverige. Ska till thailand om en vecka och undrar om det är någon som har någon erfarenhet om Nikon optik i thailand. Faror? Butiker? U name it! Tack på förhand

unlaboured skrev:
Hejsan! Efterssom jag starkt ogillar blixt har jag kommit in på tanken att köpa antingen nikons 50mm 1,8a eller 1,4a. De kostar 1300 jämfört med 3600 i Sverige. Ska till thailand om en vecka och undrar om det är någon som har någon erfarenhet om Nikon optik i thailand. Faror? Butiker? U name it! Tack på förhand

Om du vet att de kostar 1300 i Thailand borde du ju veta var de kostar 1300 också. ;)

Annars finns det en stor teknikmarknad i Bangkok, handla från någon som har allt med, låda, gula lappar etc.

sorry

sorry, syftade lite fel. Menade att 1,8an kostar 1300 och 1,4an kostar 3600 båda i sverige. Vad kostar de i thailand? Någon som har en aning? Ja, det känns som att om man får låda och gula nikon lappar så borde garantin gälla i sverige

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar