Mesch
Aktiv medlem
Tydligen vädertätad också.(OM nu detta stämmer)
Tror att det kan vara ett bra drag av Nikon att komma med en tätad och billig normal för DX:arna.
Lysande om det stämmer. Äntligen lite primes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det kan vara ett bra drag av Nikon att komma med en tätad och billig normal för DX:arna.
Prislappen som kommer med många FX-objektiv stänger ute en större grupp.
Från Nikons sida: Objektivet finns tillgängligt från mitten av mars 2009 till det rekommenderade försäljningspriset 2 490 kr inkl moms.
Under förutsättning att objektivet är rimligt prissatt tycker jag det är toppen av Nikon att inte "överge" 90 procent av kunderna. Det har blivit lite för mycket FX-noja hos somliga tycker jag.
Verkar vara en riktig plastbit som inte känns särskilt påkostad. Jag blir allt mer förbryllad över Nikons sätt att resonera. När man äntligen börjar tillverka fasta af-s gluggar så lyckas man med konststycket att reta upp en hel del av sina kunder trots allt.
Verkar vara en riktig plastbit som inte känns särskilt påkostad. Jag blir allt mer förbryllad över Nikons sätt att resonera. När man äntligen börjar tillverka fasta af-s gluggar så lyckas man med konststycket att reta upp en hel del av sina kunder trots allt.