Falumas
Aktiv medlem
Varför skulle det inte gå? Det finns rejält med plats.
Så länge du kör Windows på den går det givetvis bra.
/Karl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle det inte gå? Det finns rejält med plats.
Daniel, skriver du ditt råd till trådskaparen eller till en entusiast?
Det skulle vara intressant att höra vad TS (som är en hon) har att säga om alla råd.
Hur avancerad är den & vad innehåller den?
Jag ska uppgradera till CS6 med Illustrator, In Design mm & ska sitta & jobba en hel del med detta.
Ni som kan datorer, har ni några förslag på vad min dator ska innehålla & varför?
Har en kompis som kan bygga en åt mig om jag vill då han jobbar med detta, men jag vill ändå kolla vad som finns "färdigt" att köpa.
Vart köper man, Expert, Elgiganten eller vart vänder man sig.
Kan tänka mig runt ca 15.000:-
Självklart gör det inget om den är billigare....
Den ska vara stationär.
Jag har sneglat åt MAC, men är osäker, den är verkligen SUPERSNYGG, men det finns säkert lika snygga PC. Ok framförallt är det ju funktionen som jag behöver för mina program ska fungera perfekt!
Någon som har någon ide eller tankar som du vill dela med dig av så är jag jättetacksam :O)
Det funkar säkert men det är mycket fläktar. Ljudnivå?
Hoppas du får ihop allt själv och får det att funka bra. Grafikkortet ser maffigt ut. Ser ut som en minihelikopter.
Lite förvånad när jag läser första inlägget där du hoppas att hitta en snygg PC. Lådan du har hittat får inget designpris men å andra sidan står den väl undangömd.
Vad slutar räkning på med det du har valt inklusive arbetskostnad för att få det att funka?
Bildskärmar? Inga sådana?
Tangentbord, möss, trackpads etc?
Windowslicens?
Nämner bara att en 27" iMac kostar inklusive allt 12396 kr, gratis frakt. Priset är plus moms men du ska väl tjäna pengar på detta så då förvinner momsen.
Det funkar säkert men det är mycket fläktar. Ljudnivå?
Hoppas du får ihop allt själv och får det att funka bra. Grafikkortet ser maffigt ut. Ser ut som en minihelikopter.
Lite förvånad när jag läser första inlägget där du hoppas att hitta en snygg PC. Lådan du har hittat får inget designpris men å andra sidan står den väl undangömd.
Vad slutar räkning på med det du har valt inklusive arbetskostnad för att få det att funka?
Bildskärmar? Inga sådana?
Tangentbord, möss, trackpads etc?
Windowslicens?
Nämner bara att en 27" iMac kostar inklusive allt 12396 kr, gratis frakt. Priset är plus moms men du ska väl tjäna pengar på detta så då förvinner momsen.
Jag är så tacksam över era råd/förslag & läser & läser & funderar & funderar.....
Kan det här vara nåt??
För/nackdelar mottages mer än gärna!!!!
Gigabyte GeForce GTX 550Ti 1024MB
Optiarc AD-7280S SATA, OEM Svart
MSI H67MA-E45 REV B3
Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART
Antec TruePower New Series 550W 80+ Bronze
1TB Western Digital Caviar Black
OCZ SSD Agility 3 60GB
Fractal Design Define Mini Svart
Intel Core i7 2600K 3,4GHz
Fractal Design 120mm Silent Series